بصیر گزارش می دهد

نشست صمیمی سرپرست فرمانداری و روسای هیئت‌های ورزشی فریدونکنار برگزار شد

بصیر، نشست صمیمی سرپرست فرمانداری با روسا و نائب رئیسان هیئت‌های ورزشی فریدونکنار و مربیان و ورزشکاران منتخب در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این نشست ۵ رئیس هیئت‌های ورزشی فریدونکنار با بیان دیدگاه ها و خواسته‌های خود خواستار رفع مشکلات ورزش در این شهرستان شدند.

DSCN7494 

احداث جاده سلامت در فریدونکنار

سرپرست فرمانداری فریدونکنار در این نشست ضمن تشکر از رئیس اداره ورزش جوانان فریدونکنار برای برگزاری این دیدار دوستانه با روسا و نائب رئیسان هیئت‌های ورزشی، گفت: ورزشکاران باید فضای شهرستان را بانشاط و زنده نگه دارند.

مهرداد ابراهیمی با تشکر از روسای هیئت‌های ورزشی که به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند، تصریح کرد: من به عنوان یک همشهری شما سعی می کنم با ارتباطات موجود این مشکلات را به حداقل برسانم.

وی با اشاره به اینکه ما می خواهیم در فریدونکنار متفاوت باشیم، اذعان داشت: باید برنامه‌ریزی های مدون انجام دهیم تا ورزشکاران ملی همانند عباس حاج‌کناری تربیت کنیم.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار با اشاره به برندهای کشوری این شهرستان، اظهار داشت: باید سعی کنیم ورزش را در این شهرستان برند کنیم و در کنار سایر برندهای فریدونکنار قرار دهیم.

ابراهیمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره نبود فضای ورزشی مناسب در این شهرستان برای خانواده‌ها، گفت: اولین پیشنهاد من این است که به کمک اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری جاده سلامت را در نوار ساحلی برای ورزشهای‌خانوادگی چون پیاده‌روی و دوچرخه سواری احداث کنیم.

وی افزود: به دلیل پیگیری پروژه‌های نیمه تمام سعی می کنم هر هفته در تهران حاضر باشم و اگر ورزشکاری از این شهرستان در اردوی تیم ملی حاضر باشد برای افزایش روحیه وی به اردوی تیم ملی نیز سرخواهیم زد.

مجمع خیرین ورزشکار در فریدونکنار تشکیل شود

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در فریدونکنار با بیان اینکه باید در این شهرستان مجمع خیرین ورزشکار شکیل شود، خاطرنشان کرد: می توانیم از پتانسیل خیرین برای پیشبرد اهداف‌مان نیز استفاده کنیم.

ابراهیمی همچنین با اشاره به مشکلات حقوقی برخی اماکن ورزشی، اذعان داشت: تلاش می کنیم این مشکلات را در ادارات حل کنیم اما باید در زمینه حقیقی مطالعه کنم.

وی با تاکید بر اینکه باید نگاه تبعیض‌آمیز به ورزش داشته باشیم، یادآور شد: ورزش موجب جلوگیری از انواع بزهکاری‌ها و ایجاد نشاط در فضای جامعه می شود.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار با بیان اینکه برای تحقق این وعده‌ها به ۶ ماه زمان نیاز است، اظهار داشت: مشکل خوابگاه ورزشی برای میزبانی مسابقات در این شهرستان بسیار جدی است اما می توانیم این مشکل را در فریدونکنار با ایجاد کمپ ورزشی رفع کنیم.

ابراهیمی تصریح کرد: برای ایجاد کمپ ورزشی و ورود سرمایه‌گذار در کمیته‌های اشتغال بودجه مناسبی قرار دارد که از سرمایه‌گذاران برای تحقق پروژه‌های ورزشی استقبال می کنیم.

وی در پایان خواستار برگزاری ۲ ماه یکبار این نشست در فضایی دوستانه‌تر شد و اذعان داشت: برنامه‌های ورزشی را در دهه مبارک فجر جدی بگیرید و این مسابقات را مردمی برگزار کنید.

RSCN7527

سازماندهی ۲۳۵۰ ورزشکار در فریدونکنار

قهرمان کلیج رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار نیز در ابتدای این جلسه با خیرمقدم به روسا و نائب رئیسان هیئت‌های ورزشی و تشکر از فرماندار این شهرستان در برگزاری این جلسه، اظهار داشت: در سال ۵ تیم از این شهرستان در لیگ های کشور و ۱۱ تیم در استان مضغول به فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه در سال جاری ۹۷ مدال رنگارنگ از سوی ورزشکاران فریدونکناری در رقابت‌های استانی و کشوری کسب شده است، گفت: ۷۵ مدال استانی و ۲۲ مدال کشوری از ره‌آورد حضور این ورزشکاران در مسابقات مختلف بوده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار با اشاره به کسب ۴ مدال بین‌المللی از سوی ورزشکاران این شهرستان، گفت: ۶ ورزشکار مرد و زن فریدونکناری در سال ۹۳ به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

کلیج همچنین از میزبانی ۱۵ رقابت کشوری در فریدونکنار خبر داد و اذعان داشت: ۳۸ بار در بخش آقایان و ۱۲ مرتبه در قسمت بانوان مسابقات استانی را میزبانی کردیم.

وی با اشاره به اینکه ۲۳۵۰ ورزشکار سازمان‌یافته در فریدونکنار داریم، گفت: ۸۹ مربی و ۲۳ داور آقا و خانم در این شهرستان مشغول به فعالیت هستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار با بیان اینکه ۳۰ هیئت در این شهرستان فعالیت می کنند، اظهار داشت: ۱۴ باشگاه خصوصی و ۸ باشگاه دولتی در فریدونکنار در امور ورزشی فعال هستند.

کلیج با اشاره به اینکه ۸۷۷۸۱ مترمربع سرانه سالن‌های ورزشی روباز و ۹۶۴۰ مترمربع سرپوشیده است، اذعان داشت: ۹۷۴۲۱ مترمربع سرانه کل ورزشی فریدونکنار که این سرانه به ازای هر نفر ۱٫۶۷ مترمربع است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به حضور تیم دانش فریدونکنار ذر جمع ۱۰ تیم برتر ایران در لیگ برتر نوجوانان کشور اشاره و خاطرنشان کرد: این تیم در مرحله دوم رقابت‌های لیگ برتر کشور با تیم‌هایی چون سپاهان اصفهان، ملوان بندر انزلی و فولادخوزستان دیدار می کند.

کلیج از تجلیل مدرسه نمونه فوتبال فرابرتر به عنوان مدرسه نمونه استان مازندران از سوی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران خبر داد و گفت: رشته‌هایی چون تکواندو و کشتی در این شهرستان ریشه دار است و ما امروز شاهد حضور یک نوجوان به نام ناصر اسدی در تیم ملی تکواندو هستیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار با اشاره به مشکلات ورزشی در این شهرستان، اظهار داشت: خانه کشتی حسین‌آباد، سکوی تماشاگران استادیوم شهید کریم آزادی، سالن ورزشی کاردگرمحله، خانه تکواندو و ژیمناستیک، ساختمان هیئت فوتبال و اشتغال جوانان ورزشکار از مهم‌ترین دغدغه‌های این اداره در فریدونکنار است که از فرماندار خواستار ارائه راه‌حل و کمک در رفع آنها هستیم.

به گزارش حرف، حمید امامی‌فر، غلامحسین صانعی، ذبیح‌الله اسدی، حجت‌الاسلام لاغری و خانم مهدوی روسای هیئت‌های ورزشی به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند و خواستار رفع مشکلات ورزشی در این شهرستان شدند.

 

گفتنی است در پایان این نشست، از ناصر اسدی قهرمان رقابت‌های تکواندو کشور و عضو تیم ملی تجلیل به عمل آمد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا