تروریست‌های سوریه به جان هم افتادند

بصیر، ،درگیری میان گروه های مختلف از منطقه ای به منطقه دیگر در حال انتقال است و باعث هلاکت دهها تروریست در مناطق مختلف سوریه شده است.

درگیری های شدیدی میان عناصر جبهه النصره و عناصر “ارتش آزاد” در مناطق مختلفی از جمله روستای النقیر در نزدیکی حومه شمالی شهر حماه، درگرفت که در جریان آن شماری از عناصر طرفین به هلاکت رسیدند.

به موازات این درگیری ها، گروه های تروریستی دو برج خطوط انتقال نیرو را نزدیک روستای “کفرنجد” در حومه ادلب با چند خمپاره هدف قرار دادند و جریان برق دو استان حلب و ادلب قطع شد.

“ممدوح عبدو” مدیر اداره برق ادلب در گفت وگو با خبرنگار العالم خاطرنشان کرد: تروریست ها برج های فشار قوی ۲۳۰ کیلو ولت و ۴۰۰ کیلو ولت را در منطقه کفرنجد هدف قرار دادند و به علت ناامنی در منطقه، ما هنوز نتوانسته ایم به محل برج ها دسترسی پیدا کرده و میزان خسارات وارده را تعیین و آنها را تعمیر کنیم.

عناصر تروریست همچنین، یک تیم نگهداری خطوط انتقال جریان برق را هنگام تعمیرات در نیروگاه اصلی ادلب هدف قرار دادند که در جریان آن یک کارشناس تعمیرات کشته و چند نفر دیگر زخمی شدند.

در حالی که درگیری ها از چند روز پیش میان گروه های تروریستی در شمال سوریه ادامه دارد، روند هدف قرار دادن تأسیسات زیربنایی و نمادهای دینی در مناطق مختلف سوریه شدیدترشده است، و شمار زیادی از شهروندان این کشور نیز در جریان این خشونت ها کشته شده اند.

 
 
بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا