حجت‌الاسلام جلالی در خطبه‌های نماز جمعه فریدونکنار مطرح کرد

آرمان از اصول انقلاب است/ در میز مذاکره از تحریم‌های اقتصادی نترسیم

بصیر، حجت‌الاسلام سیدمحمود جلالی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی، در مصلی قدس فریدونکنار، با اشاره به سالروز ۱۹ دی، اظهار داشت: ۱۹ دی منشا تحول‌های انقلاب شد و استکبار جهانی به واسطه این روز سیلی محکمی خورد.

وی تصریح کرد: این روز مسلمانان خفته را بیدار کرد و موجب خلق حماسه ۲۲ بهمن و ۹ دی شد.

امام‌جمعه فریدونکنار در ادامه و در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به دیدار طلاب و مردم قم با رهبر معظم انقلاب، اذعان داشت: متاسفانه بعضی از مسئولان ارشد کشور گفتند که ما در مذاکرات به آرمان‌ها کاری نداریم، این مطلب بسیار مهم است.

جلالی خاطرنشان کرد: آرمان اصل انقلاب است و و مذاکره می کنیم تا این انقلاب حفظ شود، اگرچه این مسئول سوء نیت نداشت اما کسانی که در قلب‌هایشان بیماری است تفاسیر گوناگونی می کنند.

وی با بیان اینکه اگر آنه به آرمان‌هایمان کاری ندارند این نیست که به آن اعتقاد دارند بلکه در کمین نشسته اند، اظهار داشت: آنها می خواهند در فرصت مناسب ریشه این انقلاب را برکنند و مسئولان و مردم باید به هوش باشند، مسئولان نباید به لبخند دشمن دلگرم شوند چرا که این خنده ها دام برای کشور است.

امام‌جمعه فریدونکنار با اشاره به اینکه دشمن حربه تحریم اقتصادی را نقطه ضعف ما می داند، گفت: باید این حربه را از آنها سلب کنیم و مشکلات اقتصادی خود را به رفع تحریم گره نزنیم.

جلالی تاکید کرد: مشکلات اقتصادی کشور باید با برنامه‌ریزی در راستای اقتصاد مقاومتی حل شود.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها می گویند حتی در صورت توافق، تحریم‌ها را یکجا برنمی دارند، خاطرنشان کرد: این به چه معنا است، جز قلدوری، زورگویی و بی‌منطقی چیز دیگری نیست.

خطیب‌جمعه فریدونکنار همچنین با تاکید بر اینکه نباید در میز مذاکره از تحریم‌های اقتصادی بترسیم، اذعان داشت: انرژی هسته‌ای ره ‌آورد انقلاب اسلامی است و به دنبال تلاش جوانان انقلابی به دست آمد.

جلالی با بیان اینکه ما با مذاکره مخالف نیستیم، گفت: در مذاکره باید امید واقعی را شاهد باشیم و مسئولان ما نیز باید به هوش باشند تا در این مبارزه واقعی به نقطه مطلوب برسیم.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا