بدشانس ترین بازیکن تیم ملی ایران

بصیر، هاشم بیک زاده یکی از دوست داشتنی ترین بازیکنان اردوی تیم ملی که پیش از اردوی تیم ملی در جام جهانی در اتریش آسیب دید و بازی های جام جهانی را از دست داد، این بار در ملبورن مصدوم شد تا جام ملتهای آسیا را هم از دست بدهد و همانند جام جهانی محمدرضا خانزاده به تیم ملی دعوت شود.


خبر آنلاین درخصوص مصدومیت این مدافع استقلالی نوشت: هاشم این بار خیلی ناباورانه توسط یکی از صمیمی ترین دوستانش آسیب دیده است؛ در یک صحنه از بازی تمرینی تیم ملی دست هاشم زیر پای اشکان دژاگه گیر کرده و ترک خورده است. بعد از این اتفاق و اشک های هاشم، دژاگه تمام شب گذشته را ناراحت از حادثه تلخی بود که برای همبازی و دوست صمیمی اش رقم خورده بود. البته تمام تیم سعی کردند به این دو بازیکن روحیه بدهند و این اتفاق را قسمت دانسته اند.

به گزارش مشرق، روایت کی روش از این آسیب دیدگی اما متفاوت است؛ کارلوس کی‌روش درباره غیبت بیک‌زاده که از ناحیه دست دچار شکستی شده و جای خود را به محمدرضا خانزاده داد، گفت: مصدومیت بیک‌زاده ضربه بزرگی به ما زد چرا که پژمان منتظری هم آسیب دیده و این یعنی که ما دو بازیکن کلیدی خود را در خط دفاعی در اختیار نخواهیم داشت.

وی افزود: اتفاقی که برای بیک‌زاده رخ داد یک حادثه بود. او پیراهن یکی از هم‌تیمی‌هایش را گرفته بود و ناگهان دستش پیچ خورد و مصدومیتش بد بود، ما بدشانسی آوردیم.

به گزارش مشرق، بیک زاده برای این آسیب دیدگی دو یا سه هفته دور از میادین است و احتمالا به شروع دوباره بازی های لیگ، می رسد.

 

 

تیتر یک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا