رئیس بارسلونا پاسخ شایعات را داد

بصیر،  دیشب کانال تلویزیونی TV3، گزارش کرد رئیس بارسا به مسی گفته بعد از بازی فردا عصر آنها مقابل اتلتیکو مادرید، لوئیزانریکه را اخراج خواهد کرد؛ دلیل چنین اقدامی، برهم خوردن روابط بین فوق ستاره آرژانتینی و سرمربی تیم عنوان شده بود. همچنین اعلام شد لیونل مسی از بارتومئو خواسته فرانک ریکارد، که در بین سال های ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۸ دو لالیگا و یک لیگ قهرمانان برای باشگاه کسب کرده، را به مسند هدایت تیم بازگرداند، ولی رئیس کاتالان ها ساعاتی پیش در حالی که برای مراسمی مربوط به یونیسف به آمریکا رفته بود، همه این صحبت ها را تکذیب کرده است:

“وقتی در نیویورک فرود آمدم، اخبار را دیدم که کاملا غلط هستند. هیچ کس از من نخواسته کسی را اخراج کنم. درست است که مثل همیشه بعد از بازی به رختکن رفتم، ولی گزارش TV3 بی اساس است. بعد از دیدار با الچه با نیمار، مسی، انریکه و آدریانو صحبت کردم.

“هیچ چیزی در مورد تاریخ انتخابات نمی دانیم. برای جمع بندی نهایی، زمان لازم را داریم. الان تنها هدف مان، کمتر کردن تنش هاست که مدتی است در حول باشگاه می چرخد. می خواستم تا سال ۲۰۱۶ صبر کنیم، ولی همین تنش ها سبب شد موعد انتخابات را جلوتر بکشیم.

“لئو در بارسلونا راضی است. او در اینجا بهترین بازیکن دنیا است. او سال هاست در باشگاه حضور دارد و برای ادامه فصلی خاطره انگیز با هم تیمی های دیگرش، انگیزه لازم را دارد. چند هفته قبل صحبت PSG بود، الان حرف از انگلیسی ها است. او کارش را به طور مناسب انجام می دهد و رهبر تیم ماست. از حضورش در اینجا راضی هستیم. تمام تیم روی شکست اتلتیکو مادرید متمرکز شده است.” 

 
 
بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا