برای چهارمین بار در سال جاری

سیم‌های تلفن کانون پرورش فکری فریدونکنار به سرقت رفت

به گزارش بصیرنیوز، این سرقت برای چهارمین بار پیاپی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان فریدونکنار انجام می شود که طی آن سیم‌های تلفن این مرکز آموزشی از سوی سارقان مورد سرقت قرار می گیرد.

این در حالی است که در گذشته نیز این مرکز شاهد ۲ سرقت از سیم‌های برق کولر بوده است.

سیدمحمد حسینی مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فریدونکنار در گفت‌و‌گوی تلفنی با خبرنگار بصیرنیوز، با تائید این خبر، اظهار داشت: در مدت یک سال و نیم گذشته این برای چهارمین بار است که شاهد دستبرد سیم‌های تلفن در این مرکز آموزشی هستیم.

وی تصریح کرد: در سرقت‌های گذشته پس از اعمال سرقت توسط سارقان، موضوع را سریعا به مراجع قضایی اطلاع دادیم و حتی نامه‌نگاری های رسمی نیز با مسئولان به ویژه اداره مخابرات انجام شد اما متاسفانه این عمل بسیار ناشایست همچنان ادامه دارد.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فریدونکنار با ابراز تاسف از این حادثه، اذعان داشت: به دلیل آنکه مرکز کانون پرورش فکری فریدونکنار تحت وب است و تمامی مکاتبات‌مان از طریق  اتوماسیون اداری انجام می شود به شدت به تلفن نیازمندیم.

حسینی افزود: در این صورت تمامی کارها در این مرکز مختل می شود و با این وضعیت هیچ‌گونه مکاتبه ای با مسئولان نمی توانیم انجام دهیم.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا