حاشیه‌نگاری بصیرنیوز از آئین نمادین پاشیدن ذرت در تالاب ازباران فریدونکنار

از عدم حضور استاندار مازندران تا آزاد بودن صید سنتی پرندگان!!

بصیر، صبح امروز و با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران آئین نمادین پاشیدن ذرت برای تغذیه پرندگان تالاب بین المللی فریدونکنار صورت گرفت که با حواشی جالب و عجیبی همراه بود.

*به گزارش سایت رسمی فرمانداری فریدونکنار، قرار بود که استاندار مازندران در این آئین نمادین حاضر شود اما وی به این مراسم نرسید و علیرضا یونسی رستمی معاون سیاسی امنیتی استاندار جای خالی وی را پر کرد.

*شادمان مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری، فرزانه فرماندار محمودآباد، فلاح مسئول سازمان‌های مردم نهاد استان، ابراهیمی فرماندار، بخشداران، دهیاران و مسئولان ادارات و نهادهای فریدونکنار در این آئین حاضر بودند که نشان می دهد مدیران دستگاه‌های اجرایی فریدونکنار کاری مهم‌تر از این امر نداشتند.

*از نکات جالب و قابل وصف این آئین حضور پرشور و پر تعداد خبرنگاران واحد مرکزی خبر، شبکه سیمای تبرستان، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های محلی بود.

*شنیده‌ها از پاشیدن ۵۰ تن ذرت در این تالاب حکایت می کرد اما به گفته یونسی معاون سیاسی امنیتی استانداری ۲۰ تن دانه در این آئین پاشیده شد.

*معاون سیاسی امنیتی استاندار در گفت‌و‌گو با خبرنگاران بر تامین تغذیه و امنیت این پرندگان تاکید کرد.

* کیائی رئیس محیط زیست بابلسر و فریدونکنار نیز در این مراسم، در گفت‌و‌گو با خبرنگاران شکار و صید سنتی را آزاد اعلام کرد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا