علی مطهری به مقدسات توهین کرد/کسی را در این انقلاب با پدر و مادرش نمی شناسند

بصیر به نقل از تیتر یک، عزیز اکبریان نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی و نایب رییس هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان در خصوص نطق جنجالی علی مطهری و حواشی آن ، اظهار داشت: آقای مطهری در نطق خودشان با اشاره به اینکه ۹ دی یوالله نیست و یوم الشیطان است، و حصر عوامل فتنه را غیر قانونی اعلام دانسته و  مسائل امنیتی دیگری بیان کردند و توهین هایی که به مقدسات داشتند.


وی در ادامه افزود :موضوع حصر سران فتنه موضوعی است که امنیت ملی این تصمیم را گرفته و به تایید مقام معظم رهبری هم رسیده است.

نایب رییس نظارت بر رفتار نمایندگان در خصوص نطق علی مطهری خاطر نشان کرد: آقای مطهری ساختار شکنی کردند ومسائل غیر قانونی را اعلام کردند که این امر خودش تخلف و حرکت غیر قانونی است.

وی، افزود : در ادامه صحبتهای آقای مطهری، تعدادی از  نماینده ها معترض شدند و حجت الاسلام ابو ترابی نایب رییس مجلس بعلت تشنج ایجاد شده جلسه را تعطیل کرند.

عزیزاکبریان در خصوص شایعه درگیری با علی مطهری خاطر نشان کرد: بنده هم به عنوان همکار و نایب رییس هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان  با ایشان صحبت کردم ، گفتم شما ادامه ندهید وقت صحبت کردن شما هم تمام شده، ایشان به بنده توهین و به سمت بنده حمله کردند.

وی ادامه داد؛ بنده بدلیل اینکه بهانه ای به دست اینها ندهیم عکس العملی نشان ندادیم ، تا فردا روزی مظلوم نمایی نکند، که ما را مورد ضرب و شتم قرار دادن، در حالی که زمانی که بنده به عنوان نایب رییس هیت نظارت بر رفتار نمایندگان با ایشان محترمانه صحبت کردم و تاکید کردم این کار غیر قانونی را ادامه ندهید.

 

رئیس مجمع نمایندگان استان البرز دستاویز شدن علی مطهری در جریانات سیاسی را علت اصلی حمایت علی مطهری از سران فتنه دانست و تصریح کرد:آقای مطهری میخواهد خود را به شکل قهرمان جلوه بدهد به دنبال یک نوع چهره سازی برای خودش است و هر روز از این قبیل مسائل را مطرح میکند.

وی افزود: مطهری میخواهد از خودش یک چهره سیاسی و ملی بسازد مثلاً به عنوان یک مبارز و کسی که به خیال خودش حرف حق را دارد بیان میکند، مطرح می نماید.

عزیز اکبریان در پاسخ به این پرسش که آیا رفتار آقای مطهری تاثیری در روند حصر سران فتنه خواهد گذاشت تاکید کرد: مطمئناً تاثیری در روند ادامه حصر سران فتنه نخواهد داشت؛ بدلیل اینکه حصر موضوعی است که در دستگاه قضایی پیگیری می شود و باید ببینیم در آینده چه خواهد شد.

نایب رییس هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان در خصوص موضع خود پیرامون نطق علی مطهری گفت: اولاً جریان فتنه موضوعی است که،درصدد براندازی انقلاب  برآمده بودند.و در ثانی در این مملکت همه آزاد هستند که هرکسی میخواهد نظرش را بیان کند وکسی هم از این عمل جلوگیری نمی کند، ولی اگر کسی بخواهد به مقدسات توهین کنند مسلماً عکس العملی از طرف نمایندگان و مردم نشان داده خواهد شد.

وی افزود:بنده صحبتهای آقای مطهری را محکوم میکنیم صحبتهای ایشان درست نیست!

عزیز اکبریان در پایان خاطر نشان کرد: این انقلاب یک انقلاب زلالی است و کسی را در این انقلاب با پدر و مادرش نمی شناسند،”گیرم پدرت بودفاضل/ از فضل پدر تو را چه حاصل” پسر شهید فلانی، پسر فرمانده فلانی، هرچه میخواهد باشد؛ ملاک حال فعلی افراد است ، بله شهید مطهری فرد بزرگی بودندو برای ماقبل تکریم است، ولی آیا فرزندان  شهید مطهری برای ما قابل تکریم اند ، نه خیر اگر در مسیر انقلاب و همراه ولایت باشند برای ما قابل تکریم اند،در غیر این صورت محکوم اند.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا