دغدغه‌ای برای گرفتن سیمرغ از جشنواره فیلم فجر ندارم / چهره‌های متفاوت من در جشنواره‌ی امسال

بصیر، فرهاد اصلانی بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص حضورش  با سه فیلم در سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر گفت: در این دوره از جشنواره  فیلم فجر با سه فیلم متفاوت «دوران عاشقی»، «مشرف به کوچه بی نام» و «عصر یخبندان» حضور دارم. 

 

 


وی در ادامه افزود: این سه فیلم مربوط یه سینمای اجتماعی هستند و با سه سلیقه‌ی مختلف  که هر کدام در نوع خود بهترین است کارگردانی شده‌اند. نقش‌های من در این سه فیلم کاملا متفاوت با یکدیگر و به طور کل متفاوت با کل فیلم‌هایی است که تا به امروز بازی کرده‌ام. 

بازیگر فیلم “عصر یخبندان” پیرامون پیش بینی‌اش از سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر اظهار داشت: حضور تعداد زیاد فیلم اولی‌ها در این دوره شگفت زده‌ام کرد و نمی‌دانم قرار است نحوه‌ی اکران این فیلم‌ها به چه صورت باشد در جشنواره‌ی سال گذشته حواشی مختلفی را شاهد بودیم  که امسال با توجه به تدابیر اندیشیده شده دیگر آن اتفاقات نخواهد افتاد. 

وی ادامه داد: به جایگاه سه فیلم در این جشنواره امیدوار هستم اما گرفتن لوح و تندیس برایم زیاد مهم نیست. 

همان طور که می‌دانیم در داوری بهترین نقش‌ها سلایق مختلف دخیل است و من در این حوزه نگرانی و دغدغه‌ی خاصی ندارم و همه چیز را به خواست معشیت الهی واگذار می‌کنم. 

این بازیگر عنوان کرد: فکر می‌کنم جشنواره‌ی خوب و با کیفیتی را پیش رو داشته باشم و آینده‌ی خوبی برای سینمای ایران رقم بخورد. 

اصلانی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم تمام فیلمسازان و بازیگران حاضر در جشنواره موفق باشند و مردم هم از فیلم‌ها لذت ببرند و استفاده کنند. 

گفتنی است “فرهاد اصلانی” با داشتن سه فیلم عصر یخبندان، مشرف به کوچه بی نام و دوران عاشقی  جزو پرکارترین بازیگران و این  دوره جشنواره فیلم فجر به حساب می‌آید.

 

 

تیتر یک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا