هشدار مظلومی به ملی‌پوشان و کی‌روش

بصیر، پرویز مظلومی در خصوص پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل بحرین در جام ملت‌های آسیایی گفت: قبل از هر چیز به بازیکنان، کادر فنی تیم ملی و همه مردم ایران این پیروزی را تبریک می‌گویم اما درباره بازی باید بگویم که همیشه اولین بازی در تورنمنت‌ها بازی سختی به حساب می‌آید اما ما خوشبختانه قدم اول را موفقیت‌آمیز برداشتیم و برد روحیه‌بخشی به دست آوردیم. 

وی ادامه داد: بحرین همیشه برای ما مشکل‌ساز بود اما امروز نتیجه خوبی مقابل این تیم گرفتیم. هرچند که در نیمه اول بحرین خوب کار کرد و ما در نیمه اول خوب نبودیم اما ضربات ایستگاهی در این بازی نشان داد که چقدر در فوتبال تاثیر‌گذار است و مشخص بود که ما روی این ضربات کار کردیم.   

وی افزود: البته نباید در باد این برد خوابید چرا که ما راه درازی در پیش داریم و باید در همه بازی‌ها عملکرد خوبی از خودمان به جا بگذاریم و نباید به حریفان مثل بحرین موقعیت بدهیم. با این همه گروه سختی داریم و حتی دیدید که امارات چه نتیجه خوبی مقابل قطر گرفت آن هم در حالی که کسی روی این تیم حساب نمی‌کرد.  

پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره قطر و امارات که دیگر همگروه‌های ما هستند خاطرنشان کرد: قطر ۴ گل از امارات خورد اما من اعتقاد دارم آنها هم تیم خطرناکی هستند. ما دو تیم خوب دیگر را در پیش داریم و از الان نمی‌توانیم این نتایج را پیش‌بینی کنیم و کسی هم نمی‌تواند از حالا بگوید بحرین یا قطر از این گروه حذف شده است اما برد دوم قطعا تاثیر‌گذار است و ما باید بعد از آن برای صدر‌نشینی بازی کنیم.

 
 
بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا