واکنش فرزند شهید هاشمی نژاد به نطق جنجالی مطهری/ شهید مطهری با هوشیاری مقابل جریان نفاق ایستاد

بصیر به نقل از دانا، سیدمحمد جواد هاشمی نژاد، فرزند شهید هاشمی‌نژاد در خصوص سخنان حاشیه‌ساز علی مطهری درباره مسئله حصر و فتنه ۸۸ در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران از ابتدای پیروزی خود شاهد تقابل هایی با جریان های انحرافی بوده است که این تقابل‌ها بعد از انقلاب به یک شکل خاصی بوده است.

وی افزود: پس از انقلاب اسلامی، دشمن با شناختن ماهیت انقلاب اسلامی سعی کرد تا ناخالصی ها را در کنار خود قرار دهد و بحث جریان‌های انحرافی از سالهای ۴۸ یا کمی قبل تر مطرح شده است.

فرزند شهید هاشمی‌نژاد بیان داشت: این جریان ها تلاش کردند به بدنه جمهوری اسلامی نفوذ کنند و تلاش کردند از طریق کسانی که پایه گذار انقلاب اسلامی و تفکر انقلابی هستند به داخل انقلاب نفوذ کنند و این نفوذ ها متأسفانه در برخی موارد مؤثر و تأثیرگذار هم بوده است.

هاشمی‌نژاد یادآور شد: یکی از این موارد جریان نفاق است که در ابتدا سعی کرد تا با نفوذ در چهره های انقلابی و مطرح، آنها را با خود همراه کند که با هوشیاری آنها مواجه شد و اشخاصی مانند شهید مطهری با زیرکی و هوشیاری توانستند مقابل این جریان بایستد.

وی همچنین افزود: برخی از چهره ها در طول انقلاب اسلامی تحت تأثیر جریان‌های نفوذی قرار گرفتند به ویژه کسانی که تحت تأثیر بیت‌ها بودند مانند آقای منتظری که دشمن و کسانی که دستشان به خون ملت آغشته است، به مرور از طریق دفتر آقای منتظری درون ایشان نفوذ کرد و منتظری مبلغ آنها شد و درواقع حرف خود را از زبان آنها زد.

فرزند شهید هاشمی‌نژاد خاطرنشان کرد: کسی که روزی جزء اصحاب و یاران انقلاب بود، در نهایت مقابل امام ایستاد و امام درباره او گفت که تو تحت تأثیر جریان نفاق قرار گرفته‌ای و متاسفانه این شیوه گاها موفق بوده است و بیت‌ها و نزدیکان بزرگان یکی از مراکز و محلاتی است که دشمن در آنها طمع کرده است.

هاشمی نژاد عنوان کرد: در سال ۸۸ دشمن به مرور سعی کرد عناصر خود را در کنار بزرگان این انقلاب بکارد و تجزبه ای که در مورد آقای منتظری بود را در سال ۸۸ تکرار کرد و سران جریان فتنه متأسفانه تحت تأثیر این جریان و رو به روی نظام قرار گرفتند.

وی افزود: این کارکرد دشمن است و از این کارکرد خودش دست بر نخواهد داشت و هجمه ای که بعد از چندین سال از حصر خانگی موسوی و کروبی آغاز شده است، در همین راستا است و جریان نفاق تلاش دارد از همان تجربه قبلی خود استفاده کند.

فرزند شهید هاشمی‌نژاد با بیان این موضوع که دشمن این بار سعی کرده است تا از طریق نفوذ در وابستگان بزرگان و بیت‌های آنها به نقشه‌های جدید خود دست پیدا کند خاطرنشان کرد: نظر کسانی که پشت پرده هستند، خود افراد محصور شده و دلسوزی برای آنها نیست و اصل کار رو در رو قرار دادن برخی از جریان ها با نظام است.

هاشمی نژاد افزود: جریان های پشت پرده در این موضوع تلاش دارند آنچه که در سال ۸۸ نتوانستند به آن دست پیدا کنند را در سایه این موضوعات، امروز مجددا احیا کنند که در مواقع خودشان از آن بهره برداری کنند.

وی اظهار کرد: به نظر می رسد اهمیت دارد که کسانی که وابستگی به بیت‌ها و بزرگان نظام دارند باید هشیارانه عمل کنند؛ چرا که سابقه بیت‌های مختلف نشان داده است که حتی بسیاری از بزرگان نظام در این دام دشمن افتاده‌اند.

فرزند شهید هاشمی‌نژاد در پایان خاطرنشان کرد: ما و سایر وابستگان بزرگان نظام وظیفه داریم تاریخ این انقلاب را مرور کنیم و اهداف پشت پرده معاندین را بشناسیم و با مرور تاریخ اجازه سوء استفاده های غرض‌ورزان از موقعیت خود را ندهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا