عدم حضور هاشمی درهمایش اصلاح‌طلبان

بصیر، رحمان‌قلی قلی‌زاده دبیر همایش اصلاح‌طلبان عصر امروز (دوشنبه) به تشریح برنامه‌ها طی یک نشست خبری مدعوین همایش اصلاح‌طلبان پرداخت.

وی با بیان اینکه این همایش بعد از ۶ سال اولین نشست شورای هماهنگی جبهه اصلاحات محسوب می‌شود که به دلیل فراهم ساختن شرایط از سوی دولت اعتدال برگزار می‌شود گفت:‌ ما از این فضا در جهت بازبینی خود و حرکت در جهت انتخابات و … حرکت می‌کنیم.

دبیر همایش اصلاح‌طلبان با بیان اینکه همایش روز پنجشنبه (۲۵ دی ماه) مقدمه همایش بزرگ دیگر در سال آینده است گفت: این همایش نیز ابتدا قرار بود در ابعاد گسترده‌تری برگزار شود اما به دلایلی به تعویق افتاد که همینک در این همایش ۱۰۰ نفر دعوت شده‌اند و به هر تشکل و حزب عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات ۲۷ کارت برای مدعوینشان داده شده است.

قلی‌زاده اظهار کرد که از شخصیت‌هایی همچون آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، سیدمحمد خاتمی، و محمدرضا عارف دعوت رسمی به عمل آورده‌ایم که در همایش ما یا حضور یابند و یا نماینده‌ای را بفرستند که رابطان ما با چنین شخصیت‌هایی تماس داشتند اما تاکنون به طور قطعی مشخص نیست که کدام یک از این شخصیت‌ها حضور می‌یابند اما تاکنون حضور آقای محمدرضا عارف و  موسوی لاری (وزیر کشور دولت اصلاحات) برای سخنرانی قطعی شده است.

وی اضافه کرد: ما یک سخنران از دولت خواهیم داشت که از بین معصومه ابتکار و ملاوردی یکی به عنوان سخنران حضور خواهد یافت.

دبیر همایش اصلاح‌طلبان در مورد حضور رئیس دولت اصلاحات نیز گفت: سخنران اصلی ما قرار بود آقای خاتمی باشد که هنوز سخنرانی وی قطعی نیست بنابراین اگر ایشان خواستند در همایش اصلاح‌طلبان حضور یابد ما برنامه‌ها را در جهت سخنرانی ایشان تغییر می‌دهیم.

قلی‌زاده ادامه داد: ۷ دبیرکل (دبیرکل احزابی که در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات عضو هستند) به مدت ۱۰ دقیقه سخنرانی خواهند کرد که کرباسچی، هادی خامنه‌ای، منتجب‌نیا، کمالی، اسلامی و اکرمی (دبیرکل انجمن معلمان) از جمله سخنرانان این همایش هستند.

وی در مورد حضور یا عدم حضور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام (هاشمی رفسنجانی) نیز خاطرنشان کرد: آقای هاشمی از همان ابتدا گفتند که حضور نمی‌یابند اما به احتمال زیاد به همایش اصلاح‌طلبان پیام خواهد فرستاد.

 
 
بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا