فلسطین‌با خوردن ۴گل به‌خواسته‌اش‌رسید!

بصیر،  احمد الحسن پس از شکست چهار بر صفر شاگردانش مقابل ژاپن در اولین بازی خود در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ استرالیا اظهار داشت: احساس غرور می‌کنم و این احساس چیزی است که نمی‌توانم توصیفش کنم. مهم‌ترین مسئله این بود که پرچم فلسطین را بالا بردیم و سرود ملی ما در استرالیا طنین انداز شد. می‌خواستیم عملکرد خوبی به نمایش بگذاریم تا به همه نشان دهیم که با تمام مشکلاتی که داریم، می‌توانیم فوتبال بازی کنیم و این را در دو بازی آینده مقابل عراق و اردن نشان خواهیم داد.

وی ادامه داد: تفاوت بین مسابقات چلنج کاپ و جام ملت‌های آسیا از لحاظ سطح، مهارت‌ها فردی و تیمی بسیار زیاد است. در مسابقات چلنج کاپ رنکینگ تیم‌ها در فیفا بالای ۱۵۰ است؛ در حالی که در جام ملت‌های آسیا رده تیم‌ها در رنکینگ فیفا  حدود ۵۰ است.

سرمربی تیم ملی فوتبال فلسطین خاطرنشان کرد: ژاپن بازیکنانی دارد که در بهترین باشگاه‌های اروپا بازی می‌کنند و ما از این بازی مقابل چنین تیم بزرگی منفعت زیادی بردیم.

وی اضافه کرد: مجبور بودم بین دو نیمه از لحاظ روحی روی بازیکنانم کار کنم و نه از لحاظ تکنیکی. به آنها گفتم مسابقه جدیدی را شروع کنند و فکر کنند که بازی همچنان صفر –صفر در جریان است. فقط تلاش کنند در نیمه دوم بهترین عملکردشان را به نمایش بگذارند.

وی گفت: درس‌های زیادی در این بازی گرفتیم. برخی اشتیاهات تیمی را متوجه شدیم و روی اصلاح آنها در روزهای آینده تلاش می‌کنیم و مقابل اردن با نیروی تازه‌ای بازی می‌کنیم.

 
 
بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا