قاسمپور: قطر حرفی برای گفتن ندارد

بصیر، ابراهیم قاسمپور مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران در مورد پیروزی مقابل بحرین اظهار داشت:‌ من معتقدم که بحرین هیچ وقت در اندازه‌های فوتبال ما نبوده و نیست اگرچه در سال‌های اخیر مشکلاتی برای فوتبال ما درست کرده‌اند اما این تیم‌ها نیز شرایط گذشته خودشان را ندارند. شما دیدید قطری که آن همه در بوق و کرنا کردند چگونه ۴ گل از امارات خورد اماراتی که خودش هم در فوتبال خیلی تیم قدرتمندی نیست.


وی ادامه داد: البته بازی اول همیشه مهم است و ما توانستیم نتیجه خوبی مقابل بحرین بگیریم و این برای شروع کار خیلی مهم بود من معتقدم در مرحله گروهی مشکل خاصی نداریم و به راحتی صعود می‌کنیم باید ببینیم در مراحل بعد چه پیش خواهد آمد.

قاسمپور در مورد بازی روز پنج‌شنبه با قطر گفت: اگرچه قطر بازی اولش را باخته است اما می‌آید که مقابل ما نتیجه بگیرد به نظر من در مقابل قطر کار ساده‌تری پیش‌رو داریم.

وی در مورد اینکه نقطه ضعف تیم ملی را در چه دیده است، گفت: فشار خاصی روی تیم ما ایجاد نشد تا بخواهیم به نقطه ضعفی اشاره کنیم اما همانطور که گفتم ما برای صعود مشکل خاصی نداریم.

وی در مورد اینکه تیم ملی ایران می‌تواند قهرمان آسیا شود، گفت: در یک تورنمنت نمی‌توان با یک مسابقه در مورد تیم‌ها ارزیابی درستی داشت البته با توجه به شرایط دیگر تیم‌ها باید بگویم ایران، استرالیا، کره جنوبی و ژاپن چهار شانس اصلی قهرمانی هستند. ازبکستان هم تیم خوبی است اما به اندازه تیم‌های دیگر شانس ندارد.

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا