ترنسفورمر دنیای دسته های بازی!

بصیر، شرکت مد کتز دسته بازی جدیدی را برای دستگاه های اندرویدی به نام L.Y.N.X.9 معرفی کرده که از نظر طراحی با اختلاف بسیاری از دسته های بازی دیگر متمایز است. در حقیقت، این گونه به نظر می رسد که دسته بازی L.Y.N.X.9محصولی متعلق به سری فیلم های ترنسفورمرز است.

 

ترنسفورمر دنیای دسته های بازی

 دسته بازی L.Y.N.X.9 توانایی تبدیل به اشکال مختلف را داشته تا امکان استفاده از لوازم جانبی دیگر به همراه آن فراهم شود. دسته بازی L.Y.N.X.9 قابلیت جمع شدن کامل، باز شدن بازوها با دستگیره های قابل جدا شدن، امکان اضافه کردن پایه نگهدارنده تلفن همراه در بالا، و اتصال یک صفحه کلید کوئرتی به قسمت پایین آن را ارائه می کند.

 

ترنسفورمر دنیای دسته های بازی

از دیگر کاربردهای L.Y.N.X.9 می توان به استفاده در قالب پایه تبلت اشاره کرد. این دسته بازی قادر به نگه داشتن تبلت های هفت یا هشت اینچی روی میز کاربر در زاویه ای که است می توان آن را به تلویزیون متصل کرد. همچنین، کاربر می تواند با باز کردن دسته بازی و اتصال دو بخش آن به دو طرف تبلت یک دسته بازی بزرگ با نمایشگری در وسط آن ایجاد کند. 

 

ترنسفورمر دنیای دسته های بازی

دسته بازی L.Y.N.X.9 از فناوری بلوتوث برای اتصال به دستگاه های اندرویدی و همچنین رایانه های شخصی ویندوزی سود می برد. این دسته بازی دارای دکمه هایی برای پخش مدیا و یک ترک‌پد برای حرکت نشانگر ماوس در یک رایانه شخصی است. باتری قابل شارژ داخلی L.Y.N.X.9 از طریق یواس‌بی شارژ می شود و عمر ۲۰ ساعت را ارائه می کند.

مد کتز تمامی کابل های لازم از جمله HDMI و یک آداپتور MHL برای اتصال به تلویزیون را به همراه این دسته بازی ارائه می کند. دسته بازی L.Y.N.X.9 برچسب قیمت ۲۹۹ دلاری را یدک می کشد. 

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا