مدیرکل توزیع آب استان مازندران فقط توجیه می کند

میرانی کناری: از وعده‌های استاندار مازندران یکسال گذشته است

بصیر، سیدهادی میرانی کناری در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز، اظهار داشت: مسئولان ارشد استان در خرداد ماه سال ۹۲به مردم این شهرستان برای بازگشایی و ساخت و ساز دریچه‌های احمد چاله‌ پی برای دو رودخانه فریدونکنار و بابل قول دادند.

وی تصریح کرد: فصل کشت در حال آغاز شدن است و گزارش‌هایی مبنی بر بارندگی کم در سال جاری به ما رسیده است و مسئولان نیز  جلسات بحران آّب تشکیل می دهند.

رئیس کمیسیون کشاورزی شورای شهر فریدونکنار با گلایه از مسئولان ارشد استانی، اذعان داشت: متاسفانه وعده لایروبی و ترمیم دریچه‌های تنظیم آب بابل و فریدونکنار بعد از سال‌ها انتظار عملیاتی نشد.

کشاورزان فریدونکناری برای تامین آب مورد نیاز خود دست به دعا شوند!

میرانی افزود: متاسفانه مسئولان توزیع آّب استان و شهرستان بابل حرف‌هایی می زنند که فقط توجیه است و برای کشاورزان قابل قبول نیست.

عضو شورای شهر فریدونکنار گفت: با این وضعیت کشاورزان فریدونکناری باید برای سال جاری نیز برای بارش باران دست به دعا شوند چراکه مسئولان آب استان به وعده‌های خود عمل نکردند و نمی توانند مشکل این مردم را حل کنند.

میرانی خاطرنشان کرد: در بازدید استاندار در حضور مدیرکل توزیع آّب و مدیر سازمان جهادسازندگی در روستای احمدچاله پی وعده‌هایی خوبی برای رفع مشکلات کم آب کشاورزان داده شد اما هنوز این قول‌ها عملیاتی نشد.

اراده‌ای برای حل مشکلات فریدونکناری‌ها در استان وجود ندارد

رئیس کمیسیون کشاورزی شورای شهر فریدونکنار ادامه داد: فکر می‌کنم مسئولان استان نمی‌خواهند این مشکل را برطرف کنند و اراده ای در بین آنها وجود ندارد، با این وضعیت متاسفانه مردم فریدونکنار باید برای تامین نهاده‌های کشاورزی در سال جاری که نخستین مورد آن آب است هزینه های گزافی کنند که این خود عدم حمایت از تولید است.

میرانی با تشکر از سرپرست فرمانداری فریدونکنار، گفت: سرپرست فرمانداری فریدونکنار به شدت پیگیر این مسائل است و جلسات زیادی را در این زمینه برگزار کرد.

وی در پایان اذعان داشت: نماینده مجلس فریدونکنار نیز در استان زحمات زیادی کشیده است اما از مسئولان توزیع آّب شهرستان بابل گلایه داریم که صدمات زیادی را به فریدونکنار وارد کرده است.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا