بهترین کیس‌های ضد آب برای آی‌فون ۶

بصیر،  آب، مایعی که برای همه موجودات زنده حیاتی است و برای فن‌آوری کشنده. البته فن‌آوری که کم نیاورده و روز به روز خود را در برابر این مایه حیات مقاومتر می‌کند. کمپانی‌های بزرگ، هر چه رو به جلو می‌رویم برای هندست‌ها و گجتهای خود ویژگی‌های ضد آب در نظر می‌گیرند تا آنها را در برابر آب محافظت کنند. اما هستند سازنده‌هایی مثل اپل که ترجیح می‌دهند دستگاه خود را بدون ویژگی ضد آب بسازند و اینکار را بر عهده سازندگان کیس‌ها بگذارند تا برای دستگاه‌هایشان کاور ضد آب بسازند. در این مطلب با ۶ تا از بهترین کیس‌های ضد آب که برای آیفون ۶ ساخته شده‌اند آشنا می‌شوید.

Dog & Bone Wetsuit

Dog--amp-Bone-Wetsuit

این کیس با ظاهر زیبا و البته سختی مناسبش، واقعا کاربر را تحت تاثیر قرار می‌دهد. این کاور نه تنها ضد آب، گرد و غبار و غرق شدگی تا عمق بیش از یک متر بوده، بلکه دارای استاندارد MIL STD 810F نیز است. یعنی اگر دستگاه از ارتفاع ۲ متری از دست کاربر بی‌افتد، جان سالم بدر می‌برد.

تنوع رنگی این کیس شامل نارنجی، مشکی و سفید می‌شود.

Supcase for iPhone 6

Supcase-for-iPhone-6

این کاور ضد آب است، ولی نه به اندازه‌ای که بتوان آن را وارد آب کرد. در حدی توانایی دارد که دستگاهتان را در مقابل بارش باران یا پاشیده شدن قطرات آب محافظت کند. این کیس محافظ شامل یک محافظ صفحه نمایش هم می‌شود و به رنگهای طلایی، نقره‌ای و نوک مدادی موجود است.

New Trent Trentium 6S

New-Trent-Trentium-6S

یک کاور زیبا که ‌می‌تواند نقش شوالیه محافظ از آیفونتان را بازی کند. باریکتر از دیگر همتاهایش ساخته شده است و تنها ۳ میلیمتر به پروفایل دستگاه اضافه می‌کند. پالت پشتی آن قابل تعویض بوده و در رنگها طلایی، سیاه و توسی موجود است. هیچ صحبت دقیقی از گواهینامه ضد آب بودن این کیس زده نشده، پس بهتر است آن را در آب فرو نبرید.

LifeProof fre

LifeProof-fre

زمانی که بحث از کیس‌های ضد آب برای آیفون می‌شود، این کیس در زمره بهترین‌ها قرار می‌گیرد. نه تنها ضد آب است، بلکه ویژگی‌های ضد کثیفی، برف و شوک هم دارد. قسمت پشتی آن شفاف بوده تا لوگوی اپل پیدا باشد. با اینکه از نظر ظاهری به اندازه دیگر کیسهای این لیست زیبا و جذاب نیست، ولی توانایی‌های کاربردی خوبی دارد.

Lunatik Aquatik

Lunatik-Aquatik

یک کیس کاملا ضد آب و ضد گرد و غبار که حسابی باریک و شیک است. با وجود گوریلا گلس و غشاء آبگریز، این کیس را می‌توان یکی از بهترین کیسهای راگد برای آیفون ۶ دانست. در ضمن تنوع رنگی در این کیس بیشتر بوده و رنگهای نارنجی، سیاه، سفید و صورتی را شامل می‌شود.

Liquipel

Liquipel-nano-coating

در واقع محافظی درونی است که امکان قرار دادن یک پوشش ضد آب در درون دستگاه بدون آنکه مجبور به بازکردنش باشید به شما می‌دهد. البته برای گذاشتن این کاور نیاز است که به خود کمپانی رفته و از آنها بخواهید که این کار را برایتان انجام دهند. با اینکه با قرار دادن این پوشش دستگاه به طور کامل ضد آب نمی‌شود، این اطمینان به شما داده می‌شود که در برخورد با آب دستگاه دچار مشکل نشود.

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا