ذبح هولناک سرباز شیعه عراقی توسط داعش+ عکس (۱۸+)

بصیر، گروه تروریستی داعش اعلام کرد یک نظامی عراقی را در درگیری‌های نزدیک شهر بیجی در استان صلاح الدین در شمال بغداد اسیر کرده است.


تکفیری‌های داعش، چهار تصویر منتشر کرد که اسارت و سربریده شدن یک نظامی ارتش عراق را در درگیریهای نزدیک شهر بیجی، نزدیک بزرگ‌ترین پالایشگاه نفتی عراق نشان می‌دهد.

این تصاویر، سه جلاد داعش را نشان می‌دهد که دو نفر آن‌ها چهره خود را پوشانده و لباس سیاه به تن کرده‌اند و فرد سوم نیز پرچم این داعش را به دست دارد.

در مقابل آن‌ها نیز فردی دست بسته که نوشته بودند «نظامی ارتش عراق» با لباس پرتقالی رنگ مشابه اسیرانی که این سازمان ماه گذشته اعدام کرده بود زانو زده است.

در تصویری دیگر این نظامی عراقی بر زمین دراز کشیده و یکی از افراد مسلح با چهره پوشیده سر او را با چاقو می‌برد و خون سرازیر می‌شود.

در این تصویر نوشته شده بود «این سرنوشت کسانی است که با خدا و رسولش دشمنی می‌کنند.»

اما در تصویر آخر سر بریده شده این فرد بر روی بدنش گذاشته شده بود.

گروه تکفیری داعش که بخش‌هایی از عراق را از ژوئن گذشته تحت سیطره خود درآورده است پیش از این نیز تصاویری از عملیات اعدام گروهی با تیراندازی یا بریدن سر نظامیان و نیروهی پلیس و گروگان‌های خارجی را منتشر کرده بود.

نیروهای عراقی و کردی با حمایت گروه‌های مسلح شیعی و برخی عشایر سنی و همچنین حملات هوایی ائتلاف بین المللی به رهبری واشنگتن توانستند در هفته‌های گذشته مناطق گسترده‌ای را بازپس بگیرند.
اما داعش که در سوریه نیز مناطق گسترده‌ای را در کنترل خود دارد همچنان مناطق گسترده‌ای در عراق را تصرف کرده است از جمله سه شهر اصلی یعنی موصل در شمال، فلوجه در غرب و تکریت در مرکز استان صلاح الدین.




 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا