به زودی پارادوکس‌های فکری این فرماندار بنا به علاقه خودش شفاف‌سازی می‌شود

بصیر، چندی پیش، پس از درج مطالبی در رابطه با چرایی لغو برخی جلسات مهم در شهرستان و ارتباط شماری از مسئولان شهری با افراد دخیل در فتنه ۸۸، گفت‎وگویی با سرپرست فرمانداری شهرستان نکا انجام دادیم که برخی مطالب بحث‌برانگیز از سوی وی مطرح شد.


هم‌زمان با آماده‌سازی مصاحبه برای انتشار، تماس‌ها و سفارشات فراوان از جانب فرمانداری و حتی اینکه قبل از انتشار، ابتدا باید متن در اختیار فرماندار قرار گیرد و در صورت تأیید منتشر شود، صورت گرفت.

مطالب مورد چالش و الفاظ نامناسب به‌کار برده شده در این مصاحبه از یک سو و از سویی دیگر توصیه‌های بزرگان و دلسوازن شهرستان برای عدم ایجاد تنش و البته تقاضاهای مکرر نشر مطلوب و تعدیل مصاحبه از سوی فرماندار، سبب شد تا این مصاحبه را در صندوقچه دل خود به امانت نگه داریم!

اما گفته‎های اخیر رحیم طوسی درباره فتنه‌گرانی چون هادی غفاری و وضعیت شهرستان، در مصاحبه با یک سایت محلی، محرکی شد تا در اولین فرصت این گفت‌وگو را منتشر کنیم تا حقایق برای مردم آشکار شود.

مطمئناً آقای سرپرست فرمانداری نیز به علت علاقه‌ای که به شفاف‌سازی دارند و نمی‌گذارند هیچ مسئله‌ای ولو به قیمت ایجاد تنش در شهرستان، مبهم بماند، از این اتفاق استقبال می‌کنند تا برخی پارادوکس‌های فکری، رفتاری و مدیریتی وی، شفاف‌تر شود.

متن مصاحبه سرپرست فرمانداری نکا که در سایت وارش نیوز منتشر شده در ادامه تقدیم به مخاطبان می‌شود.

***


رحیم طوسی در گفت‌وگو با وارش، درباره برخی از حواشی ایجادشده درباره سفر هادی غفاری به نکا و ملاقات با وی اظهارداشت: کشور ما از لحاظ قانونی استانداردهایی دارد، همراهی من با آقای غفاری چه مشکلی از لحاظ قانونی داشته است؟ دوران پیامبر (ص) هم افراد و گروه‌هایی بودند که فکر می‌کردند هر چه آنها می‌گویند درست است و هر چه آنها می‌خواهند باید انجام شود و فقط آنها هستند که دین را می‌فهمند اما بنده به این افراد هیچ اهمیتی نمی‎دهم، حتی درباره سایت‎هایی که چهار خط خبر می‎گذارند با تیتر یک متری هم کاری ندارم، چون آنها به دنبال دروغ هستند و خودشان را با این دروغ‎گویی‎ها خراب می‎کنند.

وی افزود: انصاف خوب چیزی است که برخی ندارند.

سرپرست فرمانداری نکا با رد این ادعا که مدیری رسانه‌ای نیست، خاطرنشان کرد: من مصاحبه‌های فراوانی دارم و از قضا بسیار به رسانه‌ها اهمیت می‌دهم، چون درد و مشکلات آنها را می‎شناسم، علاقه‎مند به شفاف‌سازی هستم و نمی‎گذارم هیچ مسئله‎ای مبهم بماند و کسی تشکیک کند اما بعضی رسانه‎ها به دنبال چیز خاصی هستند، از رسانه‎ای مجازی با من درباره ۹ دی گفت‌وگویی ۲ ساعته گرفتند و مدام تلاش داشتند ما را وارد حاشیه کنند اما آخر هم مطلب را کار نکردند چون آنچه به درد آسیب رساندن به ما در آن باشد، نبود.

طوسی در پاسخ به این انتقاد که وی پس از فرماندار شدن دیگر نقد استانداری را کنار گذاشته و گویا نقدهای پیشین تنها برای کسب امتیاز بوده است، گفت: این حرف درست نیست، من آن روزها آن‌طرف جوی بودم و حالا این طرف، هر موقعیتی اقتضائات خودش را دارد، ضمن اینکه بنده همچنان نقد می‎کنم و حرف می‎زنم، من خاموش نیستم، بلکه جایگاه فعلی‌ام ایجاب می‌کند که شیوه نقدها تغییر کند و این در تمام جهان مرسوم است.

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا