از استیضاح خود خبر ندارم، نمایندگان مجلس در این خصوص پاسخ دهند

بصیر، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور دولت یازدهم در حاشیه جلسه شورای اداری استان البرز که با حضور مدیران و مسئولین دستگاه های اجرایی استان برگزار شد در گفتگو با خبرنگار “تیتر۱” گفت : از زمزمه هایی که در مورد استیضاح من بیان میشود خبر ندارم ، بروید از نمایندگان مجلس در این مورد سوال کنید.

  

وی در خصوص سوال دوم خبرنگار ما مبنی بر تمهیدات اندیشیده شده در انتخابات آتی مجلس با بیان اینکه برای انجام انتخابات مجلس ، بیش از یکسال مانده است اظهار داشت : از اکنون در حال رایزنی با شورای نگهبان هستیم تا بتوانیم با یک هماهنگی موثر در آیین نامه های اجرایی که با موافقت شورای نگهبان است، شیوه جدیدی در حوزه های مختلف انتخاباتی داشته باشیم و نسبت به دستورالعمل های قبلی بازنگری متفاوتی صورت بگیرد.
وزیر کشور دولت یازدهم ادامه داد : در حال حاضر در نیروهای اجرایی شورا ها این آیین نامه ها در حال تهیه و تدوین است که سعی میکنیم  در تمام کشور انجام شود.
رحمانی فضلی خاطر نشان کرد : طبق این آیین نامه های در حال تدوین، نرم افزار انتخاباتی در دسترس خواهد بود که  ادامه کار و همه گیر شدن این نرم افزار در تمامی شهرهای کشور منوط به تأمین منابع مالی است.
 
 
تیتر یک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا