کی‌روش:بازی با امارات از ۲ جنبه خاص است

بصیر،  کارلوس کی‌روش در نشست خبری پیش از دیدار فردای ایران و امارات در سومین بازی مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا گفت: خوشحالم که به مرحله بعد صعود کردیم و حالا جز هشت تیم برتر و نهایی هستیم. 

وی ادامه داد: بازی فردا از دو جهت مهم و خاص است. اول اینکه هر دو تیم صعود کردند و دلیل دوم اینکه باعث افتخار من است که روی نیمکت تیم ایران می‌نشینم و این تیم را هدایت می‌کنم. در گذشته هم افتخار داشتم که هدایت امارات را برعهده داشتم. مقابل امارات بازی خواهیم داشت و خوشحالم سرود ملی هر دو کشور را خواهم شنید و امیدوارم بتوانیم بازی خوبی را ببینیم. از همه هوادارانی که از ما حمایت کردند تشکر می‌کنم.

کی‌روش درباره تعویض چمن محوطه شش قدم زمین محل برگزاری بازی فردا اظهار داشت: نمی‌خواهم در این خصوص حرفی بزنم چون در خصوص داوری یا هر بحث دیگری همانند زمین چمن حرف بزنم انگار باید پول یا جریمه بدهم. این را پس از ۳۲ سال حضور در فوتبال یاد گرفتم. این در حالی است که در گذشته بابت این حرف‌ها به من پول هم می‌دادند.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به سؤالی درباره سردار آزمون گفت: نمی‌خواهم در خصوص عملکرد بازیکنان حرفی بزنم.

کی‌روش با اشاره به دیدار فردا تصریح کرد: بازیکنان ما به فشار این مسابقات عادت ندارند و بهترین دارو در فوتبال برد است. نیاز به ریسک نداریم و ۲ یا ۳ بازیکن را مورد بررسی مجدد قرار می‌دهیم و تا فردا تصمیم نهایی را می‌گیریم.

وی در خصوص اینکه چرا جهانبخش  بازی نمی‌کند، گفت: هیچ صحبتی در این خصوص نمی‌کنم.

سرمربی پرتغالی تیم ملی یادآور شد: فردا تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا فوتبال چشم نوازی ارائه کنیم. ما فردا در کنار بهترین تیم غرب آسیا بازی می‌کنیم و آنها چشم بسته هم را می‌شناسند و البته ما نیز تیم خوبی داریم. هدفمان بازی خوب است و جدا از نتیجه به بازی خوب نگاه می‌کنیم. بچه‌ها آماده زجر کشیدن هستند.

کی‌روش درباره اینکه امارات  هیچ وقت تیم ایران را در بازی رسمی نبرده است، گفت: تلاش می‌کنیم بازی خوبی را رقم بزنیم. بازی‌های قبل اکنون مهم نیست و تلاش بازیکنان در طول نود دقیقه مهم است تا بازی دلپذیری  ارائه دهیم. این بازی مرگ و زندگی نیست و همه می‌توانند بازی خوبی انجام دهند. فشار این روزها زیاد است و باید فوتبال خوبی ارائه دهیم تا فشار بازی‌های کامپیوتری کم شود.

«تحلیل کی‌روش از باخت استرالیا برابر کره چیست؟». سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سؤال عنوان کرد: آنچه برای همه ما مهم است تمرکز روی بازی با امارات است و به آن فکر می‌کنیم نه چیز دیگری.

کی‌روش در خصوص اینکه آیا تمرین نکردن در زمین اصلی و استادیوم مسابقه در روز آخر تاثیرگذار است و دلیل تغعویض زمین تمرین چیست، خاطرنشان کرد: این اتفاق برای هر دو تیم افتاد و صحبتی در این خصوص ندارم.اکنون زمانصحبت کردن در خصوص حفاظت از این زمین نیست و امیدوارم کیفیت زمین فردا ما را آزار ندهد.

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا