فدراسیون با وضع نامناسب مالی، تمام توانش را برای تیم ملی خرج کرد/اگر نتیجه هم نگیریم هیچ چیز از ارزش‌های ما کم نمی‌شود

بصیر، غلامرضا بهروان درباره عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا، اظهار داشت: عملکرد بازیکنان فعلاً در این مسابقات رضایت‎بخش بوده و همه تلاش خود را به خوبی انجام داده‌اند.


وی افزود: با توجه به شرایط نه‌چندان مناسبی که برای تیم ملی وجود داشت اما نتایج بسیار خوبی گرفتند، البته نباید به آن بسنده کنیم، راه ادامه دارد و بازی‌های سخت‌تری در پیش داریم.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال اضافه کرد: بازیکنان باید برای بازی‌های بعدی برنامه‎ریزی و دقت داشته باشند و ببینند کادر فنی از تیم ملی چه می‌خواهد.

این مسئول با بیان اینکه استراتژی تعیین شده از سوی کی‌روش بسیار خوب بوده، بیان کرد: همه تیم‌ها با آمادگی کامل به این مسابقات آمدند و بازیکنان ما هم باید تا سرحد توان زحمت بکشند.

بهروان ابراز داشت: در حال حاضر تیم ملی ما مورد توجه بیشتر رسانه‌ها در جهان قرار گرفته است و زحمات بچه‎ها را می‎طلبد که این توجهات دو‌چندان شود.

وی بازی مهم تیم ملی را در مرحله یک‎چهارم نهایی دانست و گفت: باید تلاش کنیم از این مرحله بالا برویم و اگر از این مرحله عبور کنیم، احتمال اینکه تا فینال برسیم خیلی زیاد است.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره تلاش‌های فدراسیون جهت آماده‌سازی امکانات برای تیم ملی، اذعان داشت: مجموعه فدراسیون آن چیزی که در توان داشته را در طبق اخلاص گذاشت، شاید نسبت به تیم‌های دیگر راضی‌کننده نباشد ولی ما در شرایطی هستیم که فدراسیون از نظر مالی شرایط خاصی را دارد و بیشترین تلاش را کردیم که تیم ملی حداقل بتواند بخشی از برنامه‌های کی‌روش را به اجرا در بیاورد، به همین دلیل ۵۰ روز لیگ را تعطیل کردیم.

رئیس هیئت فوتبال مازندران تصریح کرد: با توجه به بضاعت ما از نظر آماده‌سازی تیم ملی، نتایج آنها بسیار خوب بود، تیم‌های دیگر بازی دوستانه بیشتری از ما داشته‌اند و چندین برابر ما هزینه کردند اما خیلی زود حذف شدند.

وی با بیان اینکه در مقابل امارات استرس بازی با قطر را نداریم و بچه‌ها از نظر روانی بهتر شدند و به نتیجه در این بازی امیدوارم، خاطرنشان کرد: الان باید برای اول شدن در گروه بجنگیم و مسیر خود را تا فینال بهتر کنیم و اگر هم این اتفاق نیفتد، هیچ چیزی از ارزش‌های تیم ملی کم نمی‌شود.

بهروان در پاسخ به سوال ما مبنی بر اینکه اگر ایران در بازی برابر امارات پیروز نشود، باید در برابر ژاپن قرار گیرد، گفت: بازی ژاپن برابر عراق را دیدم، نباید ژاپن را بزرگ کنیم، باید به توانمندی بازیکنان تیم خودمان هم توجه داشته باشیم، ما پتانسیل زیادی داریم و اعتقاد دارم برابر امارات نتیجه می‎گیریم.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در پایان درباره عملکرد تیم داوری ایران در این مسابقات، گفت: قضاوت‌های آقای فغانی را با دقت نگاه کردم و اعتقاد دارم تیم داوری بسیار خوب و موفق عمل کرده است.

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا