قلعه‌نویی پا به توپ شد

بصیر، تیم فوتبال استقلال عصر امروز بعد از چند روز استراحت پس از اردوی کیش از ساعت ۱۵:۳۰ در زمین کمپ زنده یاد حجازی برنامه‌های تاکتیکی خود را پیگیری کرد.

*در تمرین امروز آبی‌ پوشان ستار همدانی و میلاد فخرالدینی حضور نداشتند.

* هندریک هلمکه هافبک المانی -برزیلی استقلال هم در تمرین امروز حاضر نبود  این بازیکن که در آبادان دچار آسیب دیگی شد باید چند جلسه فیزیوتراپی کند تا به شرایط تمرینات گروهی برسد.

*بازیکنان تیم استقلال در تمرین امروز در خصوص بازی تیم ملی و صعود شاگردان کی‌روش به مرحله بعد صحبت می‌کردند. همچنین کادر فنی تیم استقلال بازی را در رختکن مربیان تماشا کرد.

*وضعیت مالی باشگاه استقلال و اینکه در این شرایط تیم دچار مشکلات مالی است باعث شده بود تا بازیکنان در این مورد صحبت کنند. آنها معتقدند اگر شرایط تیم به همین شکل پیش برود  روحیه تیمی پایین می‌آید.

*امیر قلعه‌نویی در ابتدای تمرین امروز استقلال برای دقایقی با بازیکنان تیمش صحبت کرد. وی پیرامون وضعیت تیم و همچنین روند اماده سازی استقلال در ادامه تعطیلات به صحبت پرداخت.

*در بخش اول تمرین بازیکنان به گرم کردن پرداخته و سپس در گروه‌های مختلف آقا وسط انجام دادند. در بخش بعدی فوتبال در قابل دو تیم برگزار شد که امیر قلعه‌نویی نیز در این بازی درون تیمی حضور داشت.

* از تمرین امروز تیم استقلال تماشاگر چندانی استقبال نکرد و تنها چند نفر برنامه‌های آبی‌پوشان را نظاره کردند.

* تمرینات تیم استقلال فردا مجددا در کمپ زنده یاد حجازی پیگیری خواهد شد. آبی‌پوشان در صدد هستند در این فاصله دو دیدار تدارکاتی را برگزار کنند.

 
 
بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا