نماینده ولی فقیه سپاه فریدونکنار در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز

برخی از کشورهای اسلامی با فرانسه همراهی می کنند

به گزارش بصیر، حجت‌الاسلام حجت‌الله نجار فیروزجائی در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار بصیرنیوز با اشاره به اهانت مجله فرانسوی به پیامبر اکرم(ص)، اظهار داشت: کسانی که نسبت به دین اسلام و پیامبر رحمت این بی احترامی بزرگ را انجام دادند نسبت به اسلام کینه دارند و در صدد انتقام هستند.

وی تصریح کرد: قطعا در پشت صحنه این ماجرای بسیار شنیع، علاوه بر فرانسه کشورهای دیگر اروپایی و غرب حضور دارند و بر اساس برنامه‌ریزی قبلی، دست به چنین اقدامی زدند.

نماینده ولی فقیه سپاه ناحیه فریدونکنار در ادامه با اشاره به هدف اصلی فرانسه در اهانت به پیامبر اسلام، اذعان داشت: مهم‌ترین هدف این دولت‌های ضعیف و خودکامه، تکرار حوادثی چون ۱۱ سپتامبر و به وجود آوردن گروهک‌های تروریستی مانند داعش به منظور اسلام‌هراسی است.

نجار در ادامه خاطرنشان کرد: موج بیداری اسلامی بر اندام دولت‌های غربی ترس و وحشت انداخته است و برای خاموش کردن حرارت ایجاد شده در قلب‌های مسلمانان دست به هر کاری می زنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود برخورد دستگاه دیپلماسی کشور با اهانت کنندگان به پیامبر اسلام را در شان ملت ایران ندانست و افزود: برخوردهایی که مردان دیپلماسی کشور نسبت به این اقدام بسیار زشت و حرمت‌شکن انجام دادند کافی نبود.

نجار ادامه داد: در کشوری که بیداری اسلامی جهانی از آنجا آغاز شده و امروز سردمدار برخورد و مبارزه علیه ظلم و تروریسم است برخورد قاطعانه تری با این توهین انتظار می رفت که متاسفانه دولت در این زمینه کوتاهی کرده است.

نماینده ولی فقیه سپاه ناحیه فریدونکنار در پایان تاکید کرد: به نظر من کمترین کاری که در مواجه و برخورد عملی با این کار می توان انجام داد تعطیلی سفارت فرانسه در جمهوری اسلامی ایران است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا