ادعای کارشناسان استرالیایی درباره ایران

بصیر، شبکه تلویزیونی فاکس نیوز سه‌شنبه شب در برنامه‌ای ویژه جام ملت‌های آسیا که با حضور “مارک بوسنیچ” و ۳ کارشناس فوتبال این کشور برگزار شد، به تحلیل و بررسی وضعیت تیم‌های حاضر در مرحله یک‌چهارم نهایی این جام پرداخت. 

در این برنامه از تیم‌های ژاپن و ایران به عنوان بهترین تیم‌های مرحله گروهی و چین به عنوان تیمی شگفتی‌ساز نام بردند و شکست استرالیا برابر کره‌چنوبی و حذف تیم‌های عربستان و قطر، را به عنوان اتفاقات غیر منتظره این مسابقات برشمردند. 

همچنین کارشناسان این برنامه پیش بینی کردند تیم‌های ایران، ژاپن، کره‌جنوبی و استرالیا به مرحله نیمه نهایی می‌رسند که در این بین ایران با برتری مقابل کر‌ه‌جنوبی به فینال راه می‌یابد. استرالیا هم برابر ژاپن شانس کمی برای رسیدن به پیروزی دارد، پس دیدار پایانی جام بین دو تیم ایران و ژاپن برگزار می‌شود.

پیروزی ژاپن مقابل ایران در دیدار فینال و تکرار عنوان قهرمانی توسط این تیم در جام ملت‌ها، دیگر پیش بینی ۴ کارشناس حاضر در این برنامه بود. آنها معتقد بودند استرالیا می‌تواند با پیروزی در بازی تکراری مقابل کره‌جنوبی در بازی رده‌بندی پیروز شده و عنوان سومی این جام را بدست آورد.

 
بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا