توانمندسازی فرهنگی و اقتصادی خانواده‌ها رویکرد اصلی کمیته امداد

بصیر، تیمور طهماسب‌پور در دیدار با امام جمعه شهرستان میاندورود، گفت: رویکرد اصلی فعالیت‌های کمیته امداد در راستای توانمندسازی فرهنگی و اقتصادی خانواده‌های تحت حمایت است.

مدیرکل کمیته امداد استان مازندران در این دیدار با بیان اینکه نیاز اصلی خانواده‌های نیازمند تحت حمایت احیای فرهنگ خانواده بر اساس فرهنگ اسلامی است، افزود: کمیته امداد به‌عنوان اورژانس اجتماعی، برنامه ریزی بلند مدتی جهت توانمندسازی و خود اتکایی این خانواده‌ها دارد.

در این دیدار که از وضعیت خدمات رسانی و فعالیت های امدادگران مباحثی مطرح شد، امام جمعه میاندورود نیز با اشاره به فلسفه‌ی وجودی کمیته امداد، خاطر نشان کرد: در حال حاضر کمیته امداد از اهداف تعیین شده و فلسفه‌ی وجودی خود گامی فراتر رفته و حضور پررنگ کمیته امداد را در جامعه جهت شناخت اصولی فقر و نیازمندان و هماهنگی جهت کاهش فقر ضروری دانست.

رسولی در ادامه از فعالیت های این نهاد در عرصه‌های حمایتی و توانمندسازی و همچنین توسعه و جذب مشارکت‌های مردمی و امر مهم زکات، از زحمات و تلاش پرسنل این نهاد تشکر و قدردانی کرد.

طهماسب‌پور در پایان با اشاره به همکاری تنگاتنگ کمیته امداد با ائمه جمعه در شناسایی محرومین واقعی، آمادگی کمیته امداد را جهت همکاری بیشتر با دفتر امام جمعه جهت حل مشکلات نیازمندان منطقه اعلام کرد.

 

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا