لزوم تصویب قوانین بازدارنده برای جلوگیری از اهانت به ادیان الهی

بصیر، توهین به مقدسات اسلام و پیامبر (ص) نشان از ضعف و استیصال استکبارگران دارد، به همین مناسبت در چند بیانیه‌ از سوی سپاه کربلا مازندران این هتک حرمت محکوم شد.


در بیانیه سازمان بسیج رسانه مازندران آمده است:

مسلمانان عالم به تأسی و پیروی از آموزه های ناب مکتب نبوی نه تنها در مقابله با اینگونه تفکرات پوچ و الحادی برنمی تابند بلکه همواره به ادیان و اقلیت‌های مذهبی احترام گذاشته و می گذارند.

مدعیان دمکراسی، آزادی بیان و حامیان حقوق بشر چرا مطلق‎گرا هستند و همه چیز دنیا را فقط برای خود می‌خواهند؟ آنها معقتدند: مرگ خوب است اما برای همسایه.

کشتار بی‌رحمانه مردم مسلمان پاکستان، افغانستان، سوریه، عراق، فلسطین و بسیاری از کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهای آفریقایی دیده و شنیده نمی‌شود، اما به خاطر اختلاف خانوادگی یا شغلی یک فرد مسلمان در یکی از کشورهای آمریکایی و اروپایی آنچنان رخ می‌کند که بلافاصله واژه تروریست بر او می چسبانند.

سازمان بسیج رسانه استان مازندران ضمن محکوم کردن اهانت نشریه موهن شارلی هبدو به حریم آن پیامبر رحمت و هدایت، از عموم اندیشمندان، روزنامه‌نگاران، دانشگاهیان و اهالی رسانه در ایران، جهان اسلام و گستره گیتی دعوت می کند تا با هوشیاری و زمان‌شناسی، نسبت به محکومیت این اقدامات و تبیین دقیق پشت صحنه آنها اقدام کرده و خطر گسترش افراط‌گرایی را به همه جهانیان گوشزد کنند.

همچنین در بیانیه معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه کربلا مازندران آمده است:

فاجعه هتک حرمت بی شرمانه نشریه فرانسوی شارلی هبدو به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص)، که دل‌های مسلمان سراسر جهان را جریحه دار کرده، بار دیگر خروش عظیم پیروان پیامبر رحمت و رأفت حضرت محمد مصطفی (ص) را به منصه ظهور در آورده است.

اين اقدام بی شرمانه قطعاً ناشی از زبونی و عجز اين فرومايگان در مقابله با وعده های الهی در بيداری کشورهای اسلامی است که این وعده‌های راستین نمایانگر حکومت عدل الهی است.

ضمن اعلام انزجار از این واقعه شرمگین كه عملاً حاكی از نقض آشكار حقوق مسلمانان در سراسر دنیاست، به همه جوامع حقوقی بین المللی هشدار می‌دهیم، عدم برخورد قاطع با اين فاجعه بی‌شرمانه، مقدمات ایجاد تفكر صهیونیستی، اسلام‌ستیزی و قرآن‌ستیزی را فراهم آورده و بی‌شک جهان را به سمت رويارويی پیروان ادیان آسمانی با یکدیگر سوق می دهد.

بر این اساس لازم است جوامع بین المللی که خود را داعیه دار دفاع از حقوق همه ادیان می دانند، سریعاً نسبت به محکوم کردن این عمل بی شرمانه و محاکمه بانیان آن اقدام عاجل کنند.

در ادامه در بیانیه روابط عمومی سپاه کربلای مازندران آمده است:

بی‌شک پشت پرده این اقدام کثیف که در واقع به منظور ترور اذهان جهانیان در تخریب مظهر بهانه هستی پیامبر اسلام(ص)، رحمت اللعالمین طراحی شده بدون هماهنگی و همراهی سیستم‌های امنیتی کشورهای مزدور استکباری امکان‌پذیر نیست.

هتک حرمت به مهربان‌ترین رسولان الهی برای برافروختن آتش فتنه و جنگ در میان ادیان الهی از سوی دشمنان خدا تعیین شده و از این جهت سپاه کربلای مازندران با محکومیت این‌گونه اقدامات و حتی افکار پلید ضدبشری احترام به دیگر ادیان الهی را امری مقدس می‌شمارد. این ارگان انقلابی با مخالفت با اهداف خصمانه استکبار صهیونیسم، جنگ‌ستیزی بین ادیان را قبیح دانسته و هرگونه آمادگی خود را برای مقابله با دشمنان خدا و رسولانش اعلام می‌دارد.

سپاه کربلای مازندران، از مجامع جهانی و دولت‌مردان آزادی‌خواه سراسر جهان می‌خواهد تا نسبت به تصویب قوانین مناسب بازدارنده درباره این قبیل افراطی‌گری و اهانت به ادیان الهی اقدام کنند و از مسلمانان و پیروان دیگر ادیان الهی در جهان می‌خواهد در محکومیت به توهین نشریه فرانسوی و ایادی پشت پرده‌اش با حضور در تجمعات منسجم شرکت کنند.

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا