دلیل حذف ازبکستان از زبان سرمربی تیم

بصیر، میرجلال کاسیموف پس از شکست ۲ بر صفر ازبکستان برابر کره جنوبی و حذف شاگردان از مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا، کم‌شانسی و پایین بودن کیفیت بازی بازیکنان خود در یک سوم دفاعی حریف را دلیل ناکامی آنها دانست.

کاسیموف اظهار داشت: این بازی مانند یک فینال بود. من فکر می‌کنم که یک بازی بسیار جالب و سخت را شاهد بودیم و هواداران آن را دوست داشتند اما ما امروز بدشانس بودیم. ما ناامید شدیم اما تا پایان بازی جنگیدیم. شما دیدید که ما می‌توانستیم گل‌های فراوانی بزنیم اما شانس یار ما نبود به همین دلیل نتوانستیم بازی را ببریم.

کاسیموف افزود: اگر ما گل زده بودیم، کواک (مدافع کره جنوبی) بهترین بازیکن میدان نمی‌شد. اگر ما گل زده بودیم یکی از مهاجمان ما بهترین بازیکن میدان می‌شد.

ازبکستان از این پس تمرکز خود را روی رقابت‌های مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه خواهد گذاشت و امیدوار است که ناکامی‌اش در سطح قاره آسیا را با کسب جواز حضور در جام جهانی جبران کند. کاسیموف در این خصوص عنوان کرد: جام ملت‌‌ها یکی از تورنمنت‌های بزرگ آسیا است. اگرچه حذف از آن مایه تأسف است اما زندگی ادامه دارد. ازبکستان برای رسیدن به رده‌های بالای فوتبال آسیا همیشه تلاش خواهد کرد و در مرحله مقدماتی جام جهانی بعدی تمام تلاشش را انجام می‌دهد.

 
بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا