نجات ۲۵ تن از میان شعله‌های آتش

بصیر، جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار ما در تشریح جزییات این حادثه گفت: ساعت ۱۲:۳۶ دقیقه ظهر امروز در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران از آتش سوزی در یک ساختمان اداری شش طبقه در خیابان فلسطین مطلع شدند و بلافاصله ۴ ایستگاه آتش نشانی به همراه دو بالابر، یک تشک نجات و یک خودرو حامل تجهیزات تنفسی عازم محل حریق شد.


وی ادامه داد: در طبقه سوم یک ساختمان ۶ طبقه که تمامی واحد‌ها اداری بود این آتش سوزی در یک واحد ۸۰ متری رخ داده که در پی این آتش سوزی دود فراوانی طبقات را فرا گرفته بود و این واحد ۸۰ متری کاملا شعله ور و آتش در حال سرایت به سایر طبقات بود و همچنین ۲۵ تن از ساکنان این ساختمان در میان شعله‌های آتش و دود در وضعیت نامناسبی گرفتار شدند.

ملکی اظهار داشت: آتش نشانان بلافاصله با کمک تجهیزات تنفسی افراد محبوس شده را به پشت بام انتقال دادند و گروه دیگر آتش نشانان مشغول اطفای حریق شدند و موفق شدند پس از یک ساعت آتش سوزی را مهار و ساکنان را با کمک نردبان هیدرولیکی به بیرون از ساختمان منتقل کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی خاطر نشان کرد: مالک این واحد ۸۰ متری از ناحیه پا دچار سوختگی شده بود که توسط تکنیسین‌های اورژانس به صورت سرپایی درمان شد و آتش نشانان نیز پس از تخلیه دود و ایمن سازی محل در ساعت ۱۳:۵۳ دقیقه عملیات را به پایان بردند. به گفته این مقام مسئول در آتش نشانی علت این آتش سوزی توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا