مدیر امور توزیع نیروی برق شهرستان فریدونکنار

مانور کاهش تلفات برای مدیریت در مصرف است

به گزارش بصیر، محمدمهدی گرائیلی افرا در مانور کاهش تلفات در روستای بزرگ بیشه محله، اظهار داشت: اولین پیام این مانو نمایش توانمندی فنی و لجستیکی سازمان است و در این مانور نیز امروز سطح توانمندی خدمت رسانی خود را در اصلاح انشعاب به نمایش می گذاریم و به مردم نشان خواهیم داد که در مواقع بحرانی در خدمت آنها هستیم.

وی تصریح کرد: هدف دوم این مانور فرهنگی و سیاسی است، هدف فرهنگی این مانور، کاهش تلفات و نشر فرهنگ استفاده از تکنولوژی جدید از کنترهای دیجیتال در جهت مدیریت مصرف و صرفه جویی اقتصادی خانوارها است.

مدیر امور توزیع نیروی برق شهرستان فریدونکنار، اذعان داشت: در این مانور به دنبال کاهش تلفات هستیم و این کم شدن آسیب‌ها به دو بخش فنی و غیرفنی تقسیم می شود، با محاسباتی که در این روستا انجام شد تلفات فنی را با برنامه‌ریزی بودجه‌ای تا به امروز انجام دادیم و سه پست توزیعی افزایش ظرفیت کامل پیدا کرده است.

وی در ادامه، خاطرنشان کرد: چند دسته پایه فشار ضعیف که برای افزایش شبکه نیاز به اصلاح داشت، ترمیم کردیم.

گرائیلی افزود: در طرح ساماندهی انشعابات، کلیه لوازم اندازه‌گیری قدیمی و فرسوده مشترکین با هزینه شرکت توزیع به صورت رایگان تعویض شد.

این مسئول در پایان یادآور شد: در مانور امروز طرح ویژه واگذاری انشعاب سیار به صورت یکروزه انجام می شود که در این طرح همه افراد می توانند از مبادی قانونی با کسب مجوز و با هماهنگی دهیار به صورت یکروزه صاحب امتیاز برق شوند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا