واکنش نصیرزاده به رد اعتراض ایران

بصیر، هوشنگ نصیرزاده در خصوص رای اعلام شده از سوی AFC در خصوص پرونده دوپینگ بازیکن تیم ملی عراق، اظهار داشت: اعتراض ایران به اینکه عبدالزهرا اجازه همراهی عراق را در جام ملت‌ها نداشته،کاملا صحیح بود و به همین دلیل کمیته انضباطی تشکیل جلسه داد. جلسه اول آن قدر مهم بود که همه چیز به نشست دوم کشیده شد و اینکه چرا در نهایت اعتراض ایران رد شد کاملا واضح است.

 رئیس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال تاکید کرد: اگر قرار بود رای صادره به نفع ایران باشد آن وقت کل مسابقات جام ملت‌ها زیر سؤال می‌رفت. جام ملت‌های آسیا در حال حاضر با جام ملت‌های اروپا و آفریقای جنوبی مقایسه می‌شود و اگر قرار بود بازی ایران و عراق ۳ بر صفر به نفع ایران صادر شود در آن صورت کل مسابقات زیر سؤال می‌رفت و مشخص می‌شد بی‌نظمی زیادی در بازی‌ها وجود دارد که این مسئله خیلی به ضرر AFC بود.

نصیرزاده خاطرنشان کرد: در حال حاضر کاری از فدراسیون فوتبال ایران بر نمی‌آید جز اینکه تابع رای اعلام شده باشد اما این اجازه را دارد که اعتراض خود را به رای صادره، به فیفا اعلام کند.

وی گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا به اعتراض قانونی ایران بی‌توجهی کرده و فدراسیون فوتبال می‌تواند فیفا را در جریان این موضوع قرار دهد اما قطعا این موضوع زمان خواهد برد و کاروان تیم ملی باید استرالیا را به مقصد ایران ترک کند.

 
 
بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا