اولین مدرسه تمام هوشمند فریدونکنار در راه است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، مهرداد ابراهیمی در بازدید سرزده از مدرسه خیرساز حاج کرم رمضانی روستای شیرمحله فریدونکنار، برتوجه به تمامی جوانب هوشمندسازی تأکید کرد و اظهار داشت: هوشمندسازی ،تنها نصب یک بورد، استفاده از کامپیوتر و ویدئو پروژکشن نیست، بلکه باید ساختار و محتوا هردو با هم تغییر کنند.

وی تصریح کرد: در اختصاص بسته‌های حمایتی دولت، اولویت با موسساتی است که برای هوشمندسازی مدرسه عزم جدی‌تری دارند.

فرماندار فریدونکنار خاطرنشان کرد: در دادن مجوز به مدارس غیر دولتی نیز باید به مباحثی از جمله کیفیت بخشی به آموزش، دوزبانه بودن و استفاده از معلمان تخصصی برای دروس خاص توجه ویژه شود.

رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان فریدونکنار ضمن تاکید بر ایجاد جذابیت بیشتر در مدارس، تصریح کرد: خوشبختانه عملکرد دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان به گونه‌ای شده که کمتر شاهد ثبت نام دانش‌آموزان این شهر در مدارس شهرهای همجوار هستیم.

سیدعظیم اسماعیل‌زاده نیز در حاشیه این بازدید از ساماندهی و احیای مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان فریدونکنار در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: امیدواریم با احیای این مجمع و مشارکت خیرین، بتوانیم گام‌های بزرگتری در راستای توسعه فرهنگ شهرستان برداریم.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان فریدونکنار با اشاره به افزایش سهمیه شهرستان برای صدور مجوز فعالیت مدارس غیردولتی، اظهار داشت: تلاش ما براین است تا با توسعه مشارکت‌های بخش خصوصی، آموزش و پرورش را در این شهرستان پویاتر کرده و به شاداب‌سازی آموزش و ایجاد رقابت در جهت کیفی‌سازی آن کمک کنیم.

اسماعیل‌زاده از هوشمند بودن ۵ کلاس از ۶ کلاس درس این مدرسه خبر داده و اظهار داشت: با مشارکت دهیاری روستا و فرمانداری شهرستان، تنها کلاس غیر هوشمند این مدرسه نیز در ایام دهه فجر، به امکانات هوشمندسازی مجهز شده و این مدرسه، تبدیل به اولین مدرسه تمام هوشمند روستایی فریدونکنار خواهد شد.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا