توهین به مقدسات اسلام نشانه ی ذلالت دشمن است

بصیر، کمال علیپور در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن محکومیت اهانت نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت پیامبر اکرم(ص) اظهار داشت: اسلام دین رافت، محبت و رحمت است.

وی با اشاره به شخصیت والای پیامبراسلام ادامه داد: پیامبر اسلام قبل از رسالتشان محمد امین شناخته می شدند و پس از رسالت رحمة للعالمین معرفی شده اند، پیامبری که شریعتشان زبانزد و رحمتشان فراگیر و برای همه عالمیان  است.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی افزود: پیامبر اکرم(ص) با ادیان دیگر سرجنگ نداشت و برای پیامبران و ادیان دیگر احترام قائل بودند.

علیپور تصریح کرد: دشمنان اسلام به پیامبری که فرستاده ی خداست توهین می کنند پس باید از لحاظ عقلی به آنها شک کرد ، در واقع آنها با اسلام  مشکل دارند.

وی خاطر نشان کرد: این افراد حتی در ادیان خود مقبول نیستند، بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان کدامیک به پیامبران ادیان دیگر توهین کردند؟! مسلمانان به همه پیامبران و ادیان احترام می گذارند.

علیپور اظهار داشت: توهین به مقدسات اسلام نشانه ی ذلالت دشمن است چون برخلاف نظریه های خود، دین و بخصوص اسلام را مانع پیشرفت جوامع بشری می دانستند اما امروز شاهد پیشرفت های چشمگیری دانشمندان مسلمان در همه علوم و زمینه ها هستند و از روی عقده و کینه پیامبر اسلام را نشانه گرفته اند.

دبیر مجمع نمایندگان استان مازندران ادامه داد: خوشبختانه مسلمان به اهداف خود روز به روز بیشتر نزدیک می شوند و همین مسئله آنها را رنج می دهد .

 وی در پایان تاکیدکرد: با این اهانت در واقع مکر و حیله دشمنان اسلام به خودشان بازگشت و شاهد هستیم که مسمانان با مذاهب مختلف این حرکت زشت را محکوم کردند و این مسئله باعث وحدت بیشتر مسمانان شد.

گفتنی است کمال علیپور به کمپین عشاق حضرت محمد(ص)سوادکوه پیوست./ع

 
 
 
 
بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا