طراحی ها و کاراکترهای بازی رایانه ای هزار سنگر رونمایی می شود

بصیر، مدیر پروژه بازی رایانه ای هزار سنگر  برای نخستین بار خبر از ساخت این بازی داده است که از شهریورماه امسال ساخت آن آغاز شده است و تا بهمن ۹۴ ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: این بازی روایت دلیر مردان آملی در مقابله با سربداران است که درگیری های سال ۶۰ را به تصویر می کشد. در این بازی علی ئ ایمان شخصیت های اصلی محسوب می شوند که طی  پنج مرحله، موفق می شوند کاک اسماعیل و کاک محمد، سرکرده های گروهک منافقین را به هلاکت برسانند و شهر را از وجود آنان پاک سازی نمایند.

حمزه آزاد اشاره داشت: بازی نامه این اثر به قلم سید مصطفی بزرگی و وحید نوروزی خرم نوشته شده که کسرا کریمی طار آن را بازنویسی کرده است و پنج مرحله نامبرده شده از عبارتند از: گرگ و میش(نبرد جنگل)، آغاز حماسه(نبرد روستا)، ساختمان بسیج و سینما، تعقیب در کوچه ها و بن بست هلاکت، هزار سنگر (میدان اصلی شهر) که حدود دو ساعت گیم پلی برای آن در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت بازی سازان جوان هدف از تولید این اثر را معرفی این حماسه ملی به ملت ایران و در ابعادی وسیع تر آشنا ساختن کشورهای خارجی با این حماسه خاطرنشان کرد.

آزاد همچنین بیان نمود: تیم سازنده از بهترین های ایران گلچین شده اند و امید است اثری فاخر را شاهد باشیم. این پروژه ۱۹۰ میلیون تومان و در ۱۸ ماه برآورد شده است و سازمان فضای مجازی سراج در ۴۰ درصد هزینه ها (۷۶ میلیون) مشارکت نموده است که پس از فروش بازی به همان میزان درصد سهیم می شود. اما نکته تاسف بار تامین نشدن ۶۰ درصد باقی مانده است که حدود ۱۱۴ میلیون تومان می باشد تا بتوان این پروژه را به پایان رساند و ما از سرمایه گذاران خصوصی و دولتی در خصوص مشارکت در این پروژه استقبال می نماییم.

مدیر این پروژه ارزشی در پایان اظهار داشت: هیچ کدام از نهادهای دولتی و خصوصی در استان مازندران هیچ گونه حمایت مالی از این بازی فاخر و ارزشی عرضه نداشتند و آن ۴۰ درصد هم از تهران تامین شده است که در قالب پنج قسط تا پایان پروژه پرداخت می شود و عملا با کیفیت چهل درصدی پیش می رویم و پروژه در فشار مالی زیادی قرار دارد و مسئولین استان در این خصوص بی توجه اند. حماسه ای که در وصیت نامه امام در خصوص اهمیت آن سخن گفته شد و مقوله بازی های رایانه ای که مورد تاکید همه ساله مقام معظم رهبری است اما به علت آشنایی پایین مسئولین استان هیچ توجهی به آن نمی شود

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا