گلایه رئیس اتاق اصناف فریدونکنار از شهرداری

شهرداری به جای پاسخ به استعلام فرد صنفی به دنبال وصول مطالبات است!

بصیر، مهدی باقرزاده در سی و دومین جلسه کمیسیون نظارت بر اصناف فریدونکنار در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان، اظهار داشت: سه دوره کلاس آموزشی برای ۹۸ نفر در سال گذشته و یک کلاس هم برای روسای اتحادیه در سال جاری برگزار کردیم.

وی خاطرنشان کرد: استعلامی که برای تائیدیه به شهرداری برای فرد صنفی فرستاده می شود شهرداری به دنبال وصول مطالبات خود است تا اینکه به استعلام پاسخ دهد.

رئیس اتاق اصناف فریدونکنار اذعان داشت: متاسفانه بیش از یک سال و نیم از حضور شهردار در فریدونکنار می گذرد اما هنوز با هیئت رئیسه اتاق اصناف در خصوص ۴ هزار واحد صنفی جلسه‌ای تدارک ندیده است، این در حالی است که وی با تمامی اقشار و گروه‌های حاضر در فریدونکنار دیدار کرده است، این نکته را چند بار گفته‌ایم اما صدایمان به جایی نمی رسد.

باقرزاده در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از عملکرد شبکه بهداشت فریدونکنار گفت: استعلامی که برای یک موضوع خاص به شبکه بهداشت فرستاده می شود متاسفانه مسئولان این اداره این فرد صنفی را برای کسب درآمد خود، به چند قسمت دیگر آن اداره ارجاع می دهد که این امر هم در خدمات رسانی خلل ایجاد می کند و هم در تحصیل پروانه کسب برای فرد صنفی زمان زیادی هدر می رود.

رئیس اتاق اصناف همچنین افزود: در بحث انگشت‌نگاری نیز تنها در روزها و زمان‌های خاصی این خدمات انجام می شود که مردم خواستار افزایش این زمان هستند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا