معاون فرماندار فریدونکنار

آموزش مهم‌ترین حلقه مفقوده در بازار است/ در برخی از مکان‌های بازار فریدونکنار، حقوق شهروندی رعایت نمی شود

بصیر، حجت‌الله عصمتی در جمع برخی مدیران فریدونکنار در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان، اظهار داشت: بازار نقش پررنگی در پیروزی انقلاب اسلامی ایران داشت و کسی هم همراهی بازار و اصناف در پیروزی انقلاب و دوران جنگ و کمبود کالا را انکار نمی کند.

وی تصریح کرد: کسبه های فریدونکناری متدین و منصف هستند و ۵۷ شهید اصناف این شهرستان تائیدی بر این ادعا است.

معاون فرماندار فریدونکنار خاطرنشان کرد: اگر مشکلاتی در بازار است به بازبینی برنامه های بر می گردد و باید با بستر سازی و آموزش بتوانیم چالش های مربوط به بازار را کم کنیم.

عصمتی با تاکید بر اینکه آموزش مهم‌ترین حلقه مفقوده در بازار است، گفت: هرچه در آموزش هزینه کنیم سرمایه گذاری کرده‌ایم، متاسفانه در بازار ما در برخی از مکان‌ها حقوق شهروندی رعایت نمی شود.

وی با اشاره به اینکه بازار ماهی برای ما در گذشته یک چالش محسوب می شد اما امروز بازار پرنده و سد معبر نیز برای ما مشکل آفرین است، اذعان داشت: آموزش مقطعی ۱۰ ساعته برای شروع بازار کفایت نمی کند و باید این آموزش‌ها مستمر باشد.

معاون فرماندار فریدونکنار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه ساماندهی مشاوران املاک برای ما دغدغه مهمی است، گفت: ما باید به دنبال ساماندهی سوئیت‌داران نیز باشیم که مکان ها را ساعتی اجاره می دهند، این کار خود معضل بزرگی است و احتیاج به بحث و بررسی دارد و باید در این زمینه تصمیم های جدی گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: اصناف برای برگزاری برنامه‌هایشان با امام جمعه و  فرماندار نشستی برگزار کنند و طرح را توجیه کنند، چرا که این مسئولان دغدغه مردم و اجرای ۱۰۰ درصدی قانون را دارند.

عصمتی در پایان تاکید کرد: در بحث جمع‌آوری دست‌فروشان باید وحدتی در کل استان به وجود آید و ما این آمادگی را داریم تا با این معضل اجتماعی برخورد کنیم.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا