ستایش یک سایت عربی از مسی ایرانی

بصیر، سردار آزمون یکی از بااستعدادترین فوتبالیست های ایران به شمار می آید که در لیگ روسیه برای روبین کازان بازی می کند. یک سایت مصری در گزارشی به ستایش از آزمون پرداخت و او را استعدادی از جنس طلا خواند.


این سایت مصری در گزارش خود نوشت: آزمون یکی از سرشناس ترین ستاره های فوتبال آسیاست که آینده ای درخشان در فوتبال اروپا دارد. باشگاه روبین کازان روسیه وقتی به توانایی های این ستاره ایرانی در سپاهان پی برد او را جذب کرد. او در ژانویه ۲۰۱۳ به روبین کازان پیوست. او در این تیم ۳۲ بازی انجام داده و ۷ گل به ثمر رسانده و ۴ پاس گل هم داده است.

آزمون بازیکنی با مهارت و سرعت بالاست و این باعث شده تا لقب مسی ایران را به او بدهند. انتظارات از این بازیکن ایرانی زیاد است. او یک مهاجم است یا می تواند به عنوان مهاجم کاذب که تمایل به سمت راست دارد بازی کند.

او به خوبی از سرعت خود در فضاهای باز و بسته استفاده می کند و این به او امکان می دهد تا به راحتی مدافعان پیش رو از جا گذارد. آزمون با توجه به قد بلندش و پرش هایش زیادش و همچنین قدرت بدنی بالا می تواند روی توپ های هوایی خوب کار کند. او ترسی از شوت زنی به ویژه از راه دور ندارد اما این نقص را دارد که در هدف گیری خوب کار نمی کند.

آزمون از پشت پای خود برای پاس دادن و عبور از بازیکن حریف به خوبی استفاده می کند. او با توپ ظریف کار می کند. این جوان ایرانی در بازی گروهی هم خوب است. تابستان سال قبل باشگاه های سرشناس انگلیسی از جمله لیورپول، آرسنال و تاتنهام به دنبال جذب این استعداد ایرانی بودند. دورتموند و میلان هم به جذب این ستاره جوان علاقمند هستند. این بازیکن ایرانی پیش از این اعلام کرده که رویایش حضور در لیگ برتر انگلیس است./

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا