توضیح نصیرزاده درمورد تخلف در مجمع عمومی

بصیر، هوشنگ نصیرزاده در خصوص اینکه گفته می شود در مجمع فدراسیون فوتبال تخلف صورت گرفته است، اظهار داشت: به دنبال انتشار نامه از برخی از اعضای مجمع که بحث این را مطرح کردند که انتخاب بازرس قانونی نبوده است، باید این را بگوییم که هر آنچه که در مجمع در مورد رئیس و اعضای هیأت رئیسه و انتخاب آنها وجود دارد دقیقا در مورد بازرس اعمال نمی شود زیرا بازرسان ابتدا توسط هیأت رئیسه انتخاب و به مجمع معرفی و در مورد آنها رای گیری می شود.

وی افزود: نکته مهم این است که در مجمع اخیر دستور جلسه ای که هفته ها قبل برای ۷۶ عضو فرستاده شده بود دقیقا به انتخاب بازرس اشاره شده بود و هیچ نیازی به مجمع فوق العاده نیست تا انتخاب بازرس انجام شود. لذا الفاظی که در مجمع در خصوص مجمع فوق العاده برای انتخاب بازرس به عمل آمده بود از نظر لفظ به کار بردن درست نبود.

رئیس کمیته تدوین و مقررات فدراسیون فوتبال تاکید کرد: در مجمع عادی اساسا انتخاب بازرس در دستور جلسه بوده و نیازی به مجمع فوق العاده نیست به همین دلیل بازرس و شمارندگان آرا صورتجلسه مجمع گذشته را امضا کردند و مشکلی در این زمینه نیست. برخی از ناظرین در مجمع پیش که آیین نامه انضباطی تصویب شده بود و صورتجلسه آن را هم امضا کرده بودند بعد از ۷ ماه مصاحبه کردند و اظهار داشتند که از تصویب آئین نامه انضباطی بی خبر بودند.

نصیرزاده تاکید کرد: باید گفت که با توجه به نظر فیفا که اخیرا به ما ابلاغ شده بازرس و خزانه دار جزو ارکان فدراسیون نیستند و بخشی از اساسنامه که اصلاح می شود دقیقا همین موضوع خواهد بود که این دو شخصیت حقوقی طبق توصیه فیفا از ارکان فدراسیون حذف خواهند شد لذا بیان اینکه بازرس در مجمع فوق العاده انتخاب می شود متاسفانه لفظ اشتباهی بود که در مجمع اخیر به کار برده شد و باعث سوءتفاهم شد. لذا انتخاب بازرس پس از تصویب هیأت رئیسه در مجمع عادی و پس از درج در دستور جلسه انجام شد و کاملا قانونی بوده است.

 
 
بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا