هیئت بوکس مازندران تعطیل است

بصیر، پرویز نصیری سوادکوهی طی گفت‌وگویی در رابطه با درآمد پایدار برای ورزش، اظهار داشت: با توجه به شرایط اقتصادی که در جامعه حاکم است، دستگاه ورزش منابع مالی مناسبی ندارد که پاسخگوی شرایط حال باشد، برای همین باید به‌دنبال ایجاد درآمد پایدار برای خود باشد.


وی افزود: در این کار مهم‌ترین عمل، تعامل استانداری برای تصویب بخشی از درآمدها و نیز مصوبات شورای هر شهر و استان برای ورزش آن شهر است که می‌توان بدین طریق از جانب تخصیص ۱۰ درصد از بیلبوردهای تبلیغاتی در شهر و حاشیه شهر در توسعه کمی و کیفی ورزش گامی مثبت برداشت، البته لازمه این کار ارائه برنامه جامع و تدوین شده از سوی کارشناسان دستگاه ورزشی است.

رئیس هیئت بوکس قائمشهر نداشتن برنامه مدون در هیئت بوکس استان را یک معضل بزرگ دانست و در پایان بیان کرد: نداشتن دفتر ثابت هیئت استان، لیگ باشگاهی منظم در مازندران، همکاری نکردن هیئت استان با هیئت‌های شهرستانی، نداشتن منابع مالی و استفاده نکردن از افراد دلسوز، از دیگر مشکلات این رشته ورزشی در مازندران است.

مازندران دارای پناسیل‌های مناسبی در رشته بوکس است و ملی‌پوشان، مربیان و مدال‌آوران زیادی در سطح کشوری و بین‌المللی در این رشته ورزشی از این استان فعالیت دارند.

بلاغ

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا