بهمن ۹۳، سی و ششمین طلوع فجر انقلاب-72/ امام‌جمعه فریدونکنار مطرح کرد:

امروز روز مبارزه با توطئه‌های فرهنگی دشمنان است

بصیر، حجت الاسلام سیدمحمود جلالی امام جمعه فریدونکنار در جشن پیروزی انقلاب که در حسینیه روستای ازباران از سوی جهاد کشاورزی این شهرستان، برگزار شد، اظهار داشت: برای پیروزی در هر انقلابی سه رکن اساسی وجود دارد که رهبری، مشارکت مردم و داشتن برنامه‌ای مشخص و معیاری معین از مهم‌ترین این موارد است.

وی با اشاره به اینکه اگر تدبیر امام راحل نبود این انقلاب به پیروزی نمی رسید، اذعان داشت: نقش رهبری بسیار مهم است، امروز بحرین، مصر و کشورهای دیگر با نداشتن رهبری جامع، به مشکلات زیادی برخورد.

امام‌جمعه فریدونکنار، گفت: در دوران انقلاب و پس از آن تا به امروز، حضور مردم در صحنه پیروزی انقلاب را سرعت بخشید.

جلالی با بیان اینکه مهم‌ترین علت مشارکت مردم، اعتقادات دینی مذهبی آنها بود، اذعان داشت: مردم در آن دوران خطر نفوذ بیگانگان و از بین رفتن اسلام را احساس می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه رکن سوم، قانون اسلام بود، گفت: به همه مردم توصیه می‌کنم که نسبت به فرموده‌های رهبری در تمامی زمینه‌ها بی‌تفاوت نباشند، چرا که اگر این بی‌تفاوتی به وجود بیاید به انقلاب اسلامی ایران ضربات جبران‌ناپذیری وارد می‌شود.

امام‌جمعه فریدونکنار با بیان اینکه امروز روز مبارزه با توطئه‌های فرهنگی دشمنان است، اظهار داشت: حفظ آرمان‌های انقلاب و اسلام بسیار مهم است، دشمن در زمینه فرهنگی بسیار ورود پیدا کرده است، با شیوه‌های متفاوت به دنبال تضعیف اسلام ناب محمدی هستند و می‌خواهند اسلام آمریکایی و مورد پسند شیطان را رواج دهند.

جلالی خواستار حضور پرشور مردم در راهپیمائی ۲۲ بهمن در شهرستان فریدونکنار شد، و گفت: شرایط امروز بسیار حساس است، استکار جهانی تمام توان خود را از سوی حکومت‌های مرتجع منطقه و جهانی برای تضعیف ایران به کار گرفته است و با حضور پرشور در راهپیمائی ۲۲ بهمن می توانی این توطئه ها را خنثی کنیم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا