فرماندار فریدونکنار گفت:

فریدونکنار را به منطقه آزاد در سفر رئیس جمهور تبدیل می‌کنیم

بصیر، مهرداد ابراهیمی در نشست صمیمی با جوانان فریدونکنار، در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان، اظهار داشت: باید مشکلات فریدونکنار را دسته‌بندی کنیم، چرا که برخی از آنها همچون وام و شهریه دانشگاه‌ها موضوع کشوری است و از عهده ما خارج است.

وی با بیان اینکه ما در فریدونکنار به دنبال تمام کردن پروژه‌های نیمه تمام هستم، گفت: تعریف پروژه‌های جدید باید بر مبنای الگوی توسعه باشد.

فرماندار فریدونکنار در ادامه خواستار اعتمادسازی در بین مردم فریدونکنار به دولت تدبیر و امید در این شهرستان شد و اذعان داشت: کارکردن در این شهرستان همت می‌خواهد، به عنوان مثال اگر جاده ۲۴ متری به ۳۰ متری سرخرود به اتمام برسد، بار ترافیکی خسته‌کننده از دوش مردم برداشته می‌شود.

به دنبال سیاسی‌کاری نیستیم

ابراهیمی از ایجاد فضای تفریحی در ساحل در سال آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: نه تنها این بندر از تجاری به نظامی تبدیل نمی‌شود بلکه می‌خواهیم آن را گسترش دهیم و حتی برای آن ۱۴ هکتار بکر نیز برنامه داریم، ما به دنبال تبدیل فریدونکنار به منطقه آزاد در سفر رئیس جمهور به مازندران هستیم.

وی اذعان داشت: جوان باید در جامعه پویا و بانشاط باشد و به همین دلیل جشن نورافشانی انقلاب را برگزار می‌کنیم.

فرماندار فریدونکنار همچنین در بحث راهیان نور، گفت: در فضای جشن دهه مبارک فجر، معنویت را نیز جدی گرفتیم و با اعزام کاروان راهیان نور این را به اثبات رساندیم، البته سعی شود باراولی ها به این مناطق اعزام شوند.

ابراهیمی با اشاره به اینکه به دنبال سیاسی‌کاری نیستیم، اذعان داشت: در انتخابات پیش روی مجلس، به دلیل جمعیت این شهرستان، تا به حال به خواسته خود نرسیده‌اید، ما نیز در این انتخابات به هیچ گروهی اضافه نمی‌شویم و امنیت و سلامت آن را تضمین می‍کنیم.

مدیر بومی در اولویت ما است

وی در ادامه با بیان اینکه در بحث امنیت به دنبال امنیت گورستانی نیستم، اظهار داشت: در فریدونکنار امنیت نرم اجرا می‌شود، چرا که امنیت سخت همانند آن کودتاهایی است که در آفریقای جنوبی صورت می‌گیرد.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در فریدونکنار با هشدار به مدیران دستگاه‌های اجرایی، اظهار داشت: اگر مصوبات ما در جلسات اجرایی نشود تغییر مدیر را به دنبال دارد و در انتخاب مدیر نیز اولویت ما بومی است.

ابراهیمی با بیان اینکه فضای کتاخانه‌ای ما بسیار نامناسب است، اذعان داشت: سالن مجزای کتابخانه‌ای نداریم، سالن مطالعه کوچک و بضاعت بسیار اندک است.

وی در پایان با اشاره به سینمای بی‌استفاده این شهر، تصریح کرد: سینما از لحاظ فنی سازه‌ای استحکام ندارد و غیر قابل استفاده است، علاوه بر آن دعوای حقوقی نیز بر این سینما به وجود آمده و اگر نتوانیم آن را راه اندازی کنیم مجتمع فرهنگی شهرستان را به طور جدی پیگیری می‌کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا