عکس‌منتخب هاآرتص برای پوشش راهپیمایی ۲۲بهمن

بصیر، روزنامه صهیونیستی “هاآرتص” نیز به پوشش راهپیمایی میلیونی مردم ایران به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ایران پرداخت.

این روزنامه صهیونیستی عکسی را برای گزارش خود انتخاب کرد که در آن یکی از تظاهرات کنندگان نوشته‌ای را در دست داشت که بر روی آن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نقش بسته بود.

تصویر منتخب هاآرتص برای پوشش راهپیمایی ۲۲ بهمن

مراسم راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن امروز در تهران و همزمان در بیش از ۱۰۰۰ شهر و شهرستان و ۵۰۰۰ روستای سراسرکشور برگزار شد.

مردم همیشه در صحنه تهران نیز از ساعت ۹:۰۰ صبح از مسیرهای ده‌گانه به سوی میدان آزادی حرکت کردند.

علاوه بر حضور مسئولان کشوری و لشکری و ۴۰۰ میهمان خارجی از ۳۰ کشور جهان، امسال بیش از ۲۶۵ خبرنگار خارجی و ۱۵۰۰ خبرنگار ، عکاس و عوامل تصویر برداری و خبری داخلی (در تهران ) وبیش از ۲۸۰۰ خبرنگار، عکاس و تصویربردار در تمامی استانهای کشور و اکثرشبکه های صدا و سیمای جمهوری اسلامی از جمله ۳۵۰ گروه خبری و تمام شبکه های برون مرزی و جام جم در تهران و تمام شبکه های استانی کشوردر مسیرهای راهپیمایی ، مراسم ۲۲ بهمن را در سراسر کشور، پوشش خبری ـ تصویری دادند.

راهپیمایان در طول مسیر راهپیمایی با در دست گرفتن پرچم‌های لبیک یا رسول‌الله، دست‌نوشته‌هایی در وصف صفات پیامبر اعظم و سر دادن شعار «لبیک یا رسول‌الله»  توهین به ساحت رسو‌ل‌الله را محکوم کردند.

همچنین جمعی از راهپیمایان دست‌نوشته‌هایی در دست گرفته‌اند که بر روی آن به سه زبان عربی، فارسی و انگلیسی نوشته شده «من عاشق محمدم».

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا