عضو شورای قرارگاه مرکزی عمار:

اگر کسی از گرگ توقع رفتار میش‌گونه داشته باشد نفهم است!

بصیر، حجت‌الاسلام علی ثمری در دوازدهمین یادواره شهدای غواص و پاسداشت شهدای مداح فریدونکنار در گلزار شهدای این شهرستان، اظهار داشت: عده‌ای در ۸ سال دفاع مقدس امتحان شدند و تعدادی نیز امروز در حال آزمایش الهی هستند، شعار شهدا هیئهات من الذله بود و شعار برخی در حال حاضر اللهم عجل لولیک الفرج است.

وی با اشاره به اینکه وظیفه سنگینی در قبال خون شهدا داریم، گفت: ما نه بی سوادیم و نه بی شناسنامه، شناسنامه ما ۸ سال دفاع مقدس و سوادمان خون شهدا است.

عضو شورای قرارگاه مرکزی عمار ادامه داد: اجازه نداریم این عزتی که را که به واسطه خون شهدا به دست آرودیم را با لبخند و قدم زدن در کنار شیطان و مزدور خبیث زیر سوال ببریم.

ثمری با اشاره به اینکه ما نماینده شهدایی هستیم که زیر چکمه‌های استکبار به شهادت رسیدند اما سر خم نکردند، خاطرنشان کرد: چه کسی به شما اجازه داد در زمانی که به نبی مکرم اسلام توهین و جسارت کردند با آنها به گفت‌و‌گو بنشینید و بایکدیگر قدم بزنید و بخندید.

امروز وظیفه ما ایستادن پای آرمان‌ها است

وی ادامه داد: باید برای این کار اشتباه خود از همه به ویژه خانواده شهدا عذرخواهی کنید، امروز وظیفه ما ایستادن پای آرمان‌ها است و نباید کوتاه بیائیم.

ثمری با انتقاد تند از عملکرد ظریف در چند هفته گذشته، گفت: اگر کسی از گرگ توقع رفتار میش‌گونه داشته باشد یا نمی‌فهمد و یا اینکه نفهم است.

عضو شورای قرارگاه مرکزی عمار خاطرنشان کرد: این اقتدار، صلابت و عزت به برکت خون شهدا در رگ‌های مردان و زنان ایران اسلامی جریان دارد و در ۲۲ بهمن شعارهای دشمن‌شکن از حلقوم‌های‌شان خارج شد

رفراندم ملی در شعار جمهوریت مردم در ۲۲ بهمن

وی اظهار داشت: برخی‌ها که در داخل به دنبال برگزاری رفراندم بودند امیدواریم با اقتدار ملی و شعار جمهوریت در ۲۲ بهمن پاسخ خود را گرفته باشند و از فکر کنار آمدن با آمریکا خارج شوند.

این فعال سیاسی اذعان داشت: برخی اسامی در لیست شفاعت شهدا خط می خورندف عده‌ای پس از جنگ جهت‌شان تغییر کرد چرا که زندگ آنها بوی شهید نمی‌دهد.

ثمری در پایان ابراز امیدواری کرد:امیدوارم با خواندن و عمل به وصیت‌نامه شهدا راه آنها را ادامه دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا