مدیرمسئول روزنامه حرف مازندران در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز؛

سکوت برخی رسانه‌های داخلی در شهادت مسلمانان چپل‌هیل، نشان از وادادگی آنها است

بصیر، شکرالله رضازاده شرمه در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز، اظهار داشت: غرب مسلمان ستیزی را در دستور کار خود قرار داده است و ضارب این موضوع به صراحت ازاین بابت اعلام رضایت دارد.

وی با اشاره به اینکه اسلام‌ستیزی به طور جدی در غرب دنبال می‌شود، اذعان داشت: این اقدام نشان می‌دهد که در غرب با جدیت بر روی آن کار کرده‌ و به شهادت رساندن سه مسلمان نتیجه این فعالیت است.

مدیرمسئول روزنامه حرف مازندران با بیان اینکه غرب بانی اصلی اسلام‌ستیزی است، خاطرنشان کرد: آنان چطور می توانند جلوی این افراد را بگیرند، اینها خود موافق این قضیه هستند، سیاستی است که به شدت پیگیری می‌کنند و قطعا با این امر مخالف نیستند.

وی اظهار داشت: اگر موضوع برعکس آن اتفاق می‌افتاد و یک مسلمان سه آمریکایی را می‌کشت، رسانه‌ها چه می‌کردند، سیاست‌مدارنشان محکوم می کردند و بیانیه می دادند و غوغا به راه می‌انداختند.

رضازاده در ادامه با اشاره به سکوت برخی رسانه‌های داخلی نسبت به این موضوع، خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از رسانه ها به غرب دل داده‌اند، برخی از آنها هرچه غرب خوشش بیاید آن را بازتاب می دهند، مشابه چنین رفتارهایی را در دوره قاجار و پهلوی داشتیم.

وی افزود: ایرانی در آن دوران خود را در برابر غرب کوچک می پنداشت و خود را در مقابل غرب ذلیل می‌دید، امروز برخی از آقایان اینطور هستند، در برابر غرب خود را ذلیل می دانند و برخی نیز آمریکا را عزیز میبینند.

مدیرمسئول روزنامه حرف مازندران در ادامه با بیان اینکه سکوت برخی از افراد در رسانه‌ها و احزاب‌شان متجلی شد، گفت: متاسفانه در داخل برخی از رسانه‌ها حضور بیست میلیونی اربعین را هم ندیدند و همراه غرب شدند.

رضازاده افزود: فردای آن روز که باید تیتر بسیاری از رسانه‌ها در داخل کشور عظمت این حضور باشد، تنها چیزی را که ندیدند جمعیت اربعین بود و به موضوعی دیگر پرداختند.

این فعال رسانه‌ای با اشاره به اینکه این افراد باید بدانند غرب به آنها توجهی نمی‌کنند و نزد دشمن و مردم خود ذلیل هستند، اظهار داشت: آنها تصور می کنند دشمن جایگاه حقوقی و حقیقی برای آنها قائل است اما قطعا دشمن به آنها نگاهی ابزاری می‌کند.

وی گفت: آنها وسیله ای هستند که از غرب در داخل کشور نمایندگی می کنند و جالب است که دائم هم «شعار چو ایران نباشد تن من نباد» را هم سر می دهند، حداقل اگر غیرت دینی و ایرانی خود را نشان دهند اجازه نمی دادند که در برخی از امور به این صورت برخورد کنند.

رضازاده افزود: چطور زمانی که یک مسلمان در فرانسه که چند روز گذشته از خود آنها جایزه شهروندی دریافت می‌کند دست به اقدامی نظیر این می زند و برخی سانه‌های داخلی همپای رسانه‌های غربی بازتاب وسیعی می دهند، اما نسبت به این موضوع سکوت می کنند.

وی ادامه داد: این برای آنها خفت و حقارت است، اینها روزی این موضوع را درک می‌کنند که آن دیگر وقت بازگشت نیست، چرا که ما با یک دشمن روبه‌رو هستیم که به شدت به دین مان حساس است،

مدیرمسئول روزنامه حرف مازندران  با بیان اینکه آنها با اسلام ناب محمدی مشکل دارند، گفت: غرب با اسلام داعشی و عربستانی اصلا مشکلی ندارد، بسیاری از این افراد حقیر با آنها مشکلی ندارند، غرب با اسلامی مشکل دارد که روحیه آن استکبارستیزی است.

وی با اشاره به اینکه دشمن نسبت به ما نظر خوبی ندارد ما نباید نسبتا به آنها خوشبین باشیم، افزود: منشا این اسلام هم جمهوری اسلامی ایران است و مهم‌ترین دلیل آن حکومت مبتنی بر ولایت فقیه است، نباید ژست روشنفکری را بگیریم و دشمنی آنها را نبینیم، این خطای بزرگ برخی از خواص و دست اندرکاران است.

رضازاده گفت: توصیه ما به سیاست خارجی این است که غرب همان‌طوری که ما را به چشم دشمن می‌بیند ما هم آنها را دشمن بدانیم، آمریکایی ها در داخل کشور خود این اتفاق را انجام می‌دهند و هیچ واکنشی صورت نمی‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد:اینکه واکنش نشان نمی دهند برای کشور ما نیز یک پیام مهم دارد و آن هم این است که آنها روی خوشی نسبت به کشور ما ندارد، غرب مبارزه با اسلام ناب را مبنا قرار می دهد و تمامی خواص باید پیام صریح آن را درک کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا