قطع آب و برق ایلام همزمان با هجوم ریزگردها

بصیر، علی محمد احمدی درباره شرایط آب و هوایی استان ایلام در چند روز گذشته گفت: در چند روز گذشته مسئله وجود ریزگردها شرایط آب و هوایی استان ایلام را تحت تاثیر شدید خود قرار داد این در حالی است که مسئولان توجهی کافی به این موضوع نداشتند.

نماینده مردم دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی در این خصوص ادامه داد: مردم شهرهای استان ایلام به دلیل وجود ریزگردها در هوا با مشکلات فراوانی در چند روز گذشته روبرو شدند و شرایط برای بیماران بسیار دشوار است.

این نماینده مردم در مجلس نهم افزود: متاسفانه عملکرد استانداری و ادرات استان ایلام در انعکاس اخبار شرایط بحرانی آب و هوای استان و رسیدگی به مشکلات قابل دفاع نیست و حتی از سوی هیئت دولت نیز تاکنون نماینده ای برای بررسی مشکلات مردم به استان ایلام سفر نکرده است.

احمدی گفت: در شرایط بد آب وهوایی استان ایلام در چند روز گذشته، آب و برق بسیاری از شهرهای جنوبی این استان به مدت ۷۲ ساعت به دلیل عملکرد ضعیف سازمانهای ذی ربط قطع شد و حتی مراکز توزیع بنزین و نانوایی های نیز تعطیل بودند که این موضوع باعث نارضایتی مردم شده است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس یادآور شد: از هیئت دولت و مسئولان مربوطه درخواست می کنم به مسئله ریزگرد ها در استان ایلام مخصوصا شهرهای جنوبی استان بصورت جدی توجه و تدابیر و برنامه های لازم برای رفع مشکلات مردم اتخاذ کنند.

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا