چهره بد، بیمار، نگران‌ترین مسئول، کابوس و جای خالی هفته/تصاویر

بصیر،

خبرسازترین «چهره‌های» هفته گذشته را تحت عنوان بسته خبری «سفید سیاه خاکستری» به مخاطبان خود معرفی کند.

با ما همراه باشید با چهره‌های هفته گذشته:

* جای خالی هفته

در هفته گذشته چشم‌های هموطنانمان در انتظار حضور یکی از مسئولان به در خشک شد و مسئول محترم نگران سلامتی مردم نیامد! اینجا خوزستان است هموطنان گرامی نگران نباشید خانم مسئول همین‌جاست، پشت همین تصویر. تصاویر کاملاً گویای بحران است لذا نیازی نیست خانم مسئول تشریف بیاورد؛ از راه دور مدیریت اوضاع را در دست دارد اصرار نفرمایید!

(به‌روی تصویر کلیک کنید)

* بیمار هفته

در هفته گذشته مشخص شد که مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به دردی بی‌درمانی مبتلا شده است؛ یوکیا آمانو به دلیل نامعلومی از بیماری رنج می‌برد که دائماً نگران است؛ محققان دلیل اصلی این بیماری را کشف نکرده‌اند اما یک حدس‌هایی می‌زنند! «ایران هنوز نگرانی‌های آژانس را برطرف نکرده است» سخنی از سوی یوکیا آمانو مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در هفته گذشته بار دیگر به تکرار مواضع خود علیه ایران پرداخت.

 

* کابوس هفته

هفته گذشته در پی انتقادات داخلی و خارجی از سفر نتانیاهو به واشنگتن، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی همچنان که بادی در گلو می‌انداخت و لباس‌هایش را مرتب می‌کرد گفت که «فقط من می‌توانم در برابر ایران بایستم»؛ وی سپس جمله‌ای را زیر لب با خود تکرار کرد «می‌خواهند ما را بکشند» و سپس فریاد کشید: «اولین و مهم‌ترین دسته از کسانی که می‌خواهند ما را بکشند رژیم ایران است که علناً می‌گوید قصد دارد ما را نابود کنم.»

* کاشف هفته

«طرح اوباما درباره داعش کاملاً احمقانه است»؛ در هفته گذشته کاشف به عمل آمد که رویکرد اوباما در مقابله با داعش احمقانه است. اورین هچ سناتور جمهوری‌خواه آمریکا در واکنش به اظهارات رئیس‌جمهور کشورش درباره مقابله با تکفیری‌های داعش، تصریح کرد که طرح باراک اوباما برای مقابله با داعش کاملاً احمقانه است.

* اذعان هفته

«ایران یک چالش ژئوپلتیک برای آمریکا است» سخنی از سوی جان مک کین، سناتور ارشد جمهوریخواه آمریکا در هفته گذشته؛ وی گفت که «رهبران ایرانی در خاورمیانه در حال از بین بردن ارزش‌های ما و امنیت متحدان ما در منطقه هستند.»

* تکرار هفته

«درباره ایران همه گزینه‌ها روی میز است»؛ سخنی از سوی اشتاینیتز وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی که در هفته گذشته مطرح شد. خب این که تکراری بود… بعدی!

* چهره بد هفته

در هفته گذشته مصاحبه‌ای از باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا منتشر شد که در آن اوباما به دفاع از سیاست خارجی‌اش در قبال تهران پرداخت. وی در این رابطه گفت: «به درستی نسبت به ایران سوءظن وجود دارد. ایران از تروریسم دولتی حمایت کرده است. این کشور به طور مداوم، در عالی‌ترین سطوح، اظهارات ضداسرائیلی رقت‌آوری مطرح کرده است.» می‌گویند بعد از این مصاحبه اوباما طی تماسی به نتانیاهو گفته: «بنیامین! … خخخخ.»

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا