مسئول بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی استان مازندران

دولت‌مردان ایران، صدای زوزه گرگ وحشی را می‌شنوند اما برای آنها پرتقال پوست می‌کنند!

بصیر، سیدامیر ساداتی کرمی در گفت‌وگو با بصیرنیوز، با اشاره نوع نگاه دولت به غرب و نحوه برخورد با توهین‌کنندگان به ساحت پیامبر اکرم(ص)، اظهار داشت: استکبار جهانی دیگر چگونه باید به دولت‌مردان ایران بفهماند که آدم شدنی نیست.

وی تصریح کرد: تحریم جدید شرکت نفتکش ملی ایران از سوی اتحادیه اروپا، آن هم در زمان مذاکرات هسته‌ای، به تمام دنیا فهماند که ذات استکبار سطله‌گری است.

مسئول بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی استان مازندران، خاطرنشان کرد: برای ما جای سوال است که چرا دولت‌مردان و تیم مذاکره‌کننده، صدای زوزه گرگ وحشی را می‌شنوند اما برای دفع شرشان به جای چماق به دست گرفتن، برای آنها پرتقال پوست می‌کنند.

ساداتی با اشاره به دولت‌مردان کشور گفت: اگر به تشخیص امام و رهبری اعتقاد ندارید، حداقل فرموده‌های قرآن را فصل الخطاب قرار دهید.

وی ادامه داد: چگونه است که خداوند متعال در قرآن می‌فرماید(دشمنان اسلام تا شما دست از دین‌تان بر ندارید رهایتان نمی‌کنند)، دولت همچنان به ادامه مذاکرات و کوتاه آمدن دشمنان اسلام از کینه‌ورزی خوشبین است.

مسئول بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی استان مازندران در پایان اظهار داشت: امیدواریم اگر توهین به پیامبر اکرم(ص) منجر به تحریم مذاکرات و یا حداقل تغییر رفتار تیم مذاکره‌کننده نشد! لااقل عدم پای‌بندی غربی‌ها بر ابتدایی‌ترین تعهدات خود در نشست‌های گذشته، در چگونگی ادامه مذاکرات موثر باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا