فرماندار فریدونکنار در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز:

تکمیل تقاطع غیرهمسطح فریدونکنار به ۱۰۰ میلیارد ریال بودجه نیازمند است

بصیر، مهرداد ابراهیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، اظهار داشت: تکمیل تقاطع غیرهمسطح از اولویت‌های کاری ما است و ما این پروژه را پیگیری می‌کنیم.

وی تصریح کرد: در روزهای گذشته به همراه نماینده مردم فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی، در دفتر دو معاون وزیر حضور پیدا کردیم و جلسات متعددی را داشتیم.

فرماندار فریدونکنار با اشاره به اینکه تکمیل این پروژه به یکصد میلیارد ریال بودجه نیازمند است، خاطرنشان کرد: با دستورات خوبی که از دو معاون وزیر گرفتیم و تماسی که با آقای نوروزی مدیر کل راه و شهرسازی استان برقرار کردیم قرار شد بعد از دهه مبارک فجر جلسه‌ای در زمینه راهکارهای برون رفت این مشکل را برگزار کنیم و من بعد از آن جلسه به صورت رسمی اعلام می‌کنم که زمان افتتاح این پروژه چه روزی است.

ابراهیمی گفت: در استان مازندران شاهد عملیات سریع راهسازی هستیم که انتظار داریم در کنار آنها این پروژه را با همت مسئولان استانی به پایان برسانیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه آیا این پروژه نیاز به تغییر نقشه دارد ، اظهار داشت: تقاطع غیرهمسطح ولیعصر نیاز به تغییر نقشه ندارد اما در محل پل سوته احتمال دارد تغییراتی ایجاد شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا