روهینا میا: قاتل این سه دانشجو بارها اظهار به بی خدایی کرده بود/ اینجا رسانه ها درحال تحریف خبر هستند

بصیر، ” روهینا میا ” مسئول موسسه روانشناسی “آلفا” که خود یک روانکاو و اهل ایالت کارولینای شمالی است در رابطه با حوادث “چپل هیل” و شهادت سه دانشجوی مسلمان به دست یک تروریست آمریکایی ۴۶ ساله در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار بین المللی تیتر یک چنین اظهار داشت:

مرکز روانشناسی آلفا

تیتر۱ – خانوم میا شما به عنوان یک روانکاو و مسئول موسسه روانشناسی آلفا در ایالت کارولینای شمالی، از افرادی هستید که در همان ایالتی که این اتفاق افتاده است، بوده اید. شما به عنوان یک روانشناس در این مورد چه تحلیلی دارید؟

 

میا – متاسفانه اخبار در اینجا بسیار در حال تحریف شدن است. این مرد، بارها خود را کافر نامیده است و مکرراً تنفر خود را از تمام مذاهب دیگر اعلام می کرده است. استفن هیکز نیز به مانند کافران دردسر ساز دیگر از جمله “سم هریس” و “بیل ماهر” و “کریستوفر هیچنز” از دین اسلام متنفر بود. من حتی سعی کردم کتاب “سم هریس” رو بخونم اما عقاید نژادپرستانه تهوع آوری داشت و نتوانستم آن را بخوانم.

 

تیتر۱ – بله. اما خود “استیفن هیکز” به عنوان قاتل را از دید یک روانشناس چگونه تحلیل خواهید کرد؟

 

میا – این فرد که متاسفانه سه دانشجوی مسلمان را به قتل رسانده است یک نژادپرست می باشد . در این موضوع هیچ شکی وجود ندارد. وی یک  سفید پوست عصبانی و نژادپرست آمریکایی  است که طبق گزارش پلیس ۱۳ عدد تفنگ در خانه اش داشته است و عصبانیت خود را فقط به افراد متفاوت از خود نشان می داده است. دو خواهری که به دست وی به شهادت رسیدند واقعا دختران خوب و با استعداد آمریکایی بودند که تنها گناهشان دین اسلام و حجابشان بود که همین مساله نیز باعث جلب توجه این قاتل نژادپرست شده بوده است.

 

تیتر۱ – خانوم میا جالب اینجاست که بعضی از رسانه ها علت این قتل را دعوا بر سر پارکینگ خانه بیان کرده اند.

 

میا – خنده دار است. همه چیز همانطور که گفتم اینجا در حال تحریف شدن است. ورژن داستان پارکینگ هم برای انحراف حقیقت تنفر نسبت به اسلام و مسلمانان در این کشور است. کشوری که متاسفانه رسانه ها کاری جزء اسلام هراسی در برنامه های خود ندارند. فرض کنیم که اصلا دعوا بر سر جای پارکینگ بوده است.

خب پس چرا بقیه ساکنین آپارتمان را نکشته است؟

چرا مدیر آپارتمان را نکشته است؟

 

تیتر۱ – چرا بر روی رسانه های آمریکا هیچ نظارتی وجود ندارد؟ چرا اینگونه چنین اخباری را پوشش می دهند؟

 

میا – خب جواب بسیار ساده است. اینجا رسانه ها دست تعداد محدودی از شرکت های بزرگ تجاری و سیاسی است که کارشان در مواقعی خاص، ارائه اخبار جایگزین است. دقیقا در مورد دموکراسی این کشور. دموکراسی که ظاهر و پوشش جنگی گسترده است. این کشور در حال حاضر در جنگ های بین المللی زیادی شرکت دارد اما چیزی که از رسانه ها پخش میشود گزارشات صلح است.

 

تیتر۱ – خانوم میا بسیار تشکر از شما در آخر اگر فکر میکنید مطلبی ناگفته مانده است بفرمایید.

 

میا – چیزی که در چپل هیل اتفاق افتاده است به وضوح یک جنایت تنفرآمیز است که در این کشور امری طبیعی و عادی برعلیه غیرسفید پوستان است که در نهایت هم برای مردم عامی به گونه ای دیگر انتشار خواهد یافت.

 

تیتر یک

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا