حقوق بشر به سبک غربی / ردپای صهیونیسم جهانی در شهادت سه دانشجوی مسلمان

بصیر، سه دانشجوی مسلمان آمریکایی ۲۳ساله،۲۱ساله و۱۹ساله(زن وشوهر وخواهر)سه شنبه شب در نزدیکی دانشگاه کارولینای شمالی آمریکا در چپل هیل به ضرب گلوله یک قاتل نژاد پرست آمریکایی به شهادت رسیدند و متاسفانه در کمال ناباوری تمامی رسانه های غربی بویژه آمریکایی به سادگی هرچه تمامتر از کنار آن گذشته و بعضا به حواشی این حادثه تروریستی پرداختند.

تشیع وخاکسپاری پیکر این سه دانشجو ی مسلمان قربانی اسلام ستیزی غرب، دیروز درحالی برگزار گردید که هنوز هم رسانه های غربی از پوشش دادن به این خبر تفره رفته وآنرا یک حادثه معمولی ونه تروریستی خواندند.

/////حقوق بشر به سبک غربی

رویکرد متفاوت رساناهای غربی وآمریکایی در قبال حوادث تروریستی نشان از آن دارد که تبعیض نژادی در کشوری که خود را مهد آزادی و تمدن می داند چقدر مغفول مانده است به طوری که اگر یک سفید پوست آمریکایی یا اروپایی به دست یک مسلمان کشته می شد تمامی رسانه های غربی آمریکایی آن حادثه را در بوق و کرنا می کردند به عنوان نمونه می توان حادثه “شارلی ابدو” در پاریس را عنوان نمود که پس از آن حادثه رسانه های غربی تلاش کردند بیش از ۱٫۵ میلیارد مسلمان را متهم به ترورست بودن نمایند .

/////حقوق بشر به سبک غربی

این در حالی است که چند مسلمان توسط یک نژاد پرست آمریکایی به شهادت می رسند اما  نه تنها به این خبر پرداخته نمی شود بلکه آن را یک حادثه شخصی تلقی می نمایند در رد این نظر که توسط رسانه های غربی اعلام شده خوب است بدانید قاتل فردی به نام “گریک استفن هیگل”فردی نژاد پرست و اسلامم ستیز است که مدام در صفحه فیس بوک خود مطالبی ضد اسلام و مسلمانان به اشتراک می گذاشته است وی در یکی از پستهای خود در فیس بوک و علیه مسلمانان نوشته است” با توجه به زیان و ضرری که از جانب دین شما به جهان وارد می شود، می توانم بگویم که این صرفا حق من نیست که به شما توهین کنم ، بلکه وظیفه من است”.

این اظهارات کاملا مشخص می کند که ادعای شخصی بودن این درگیری و یا اختلاف بر سر پارکینگ خودرو کذب محض بوده و صرفا جهت فریب افکار عمومی می باشد .

/////حقوق بشر به سبک غربی

به هر حال افکار عمومی دنیا به این روکرد متفاوت رسانه های غربی در قبال تبعیض نژادی و تعریف متفاوت و دوگانه از تروریست آگاه است، چرا که به دنبال خفقان این رسانه ها به حادثه تروریستی شماری از فعالان مدنی و حقوق بشر و ضد نژاد پرستی در انگلیس مقابل ساختمانBBC تجمع کرده و به بی تفاوتی و سکوت این رسانه ها اعتراض نمودند و همچنین جمعی از دانشجویان حامی جنبش مقاومت فلسطین(حماس) نیز در مقابل مقرسازمان ملل دست به تظاهرات زدند که اینها همه نشان از آگاهی افکار عمومی از نیات پلید سردمداران غربی و نیز عدم وجود عدالت واقعی در کشورهای مدعی آزادی و عدالت می باشد.

گفتنی است، موج جدیدی از اسلام ستیزی در غرب در حال شکل گیری است که پس از حوادث پاریس با به آتش زدن مساجد و حالا با به شهادت رساندن مسلمانان به اوج خود رسیده است که در این بین به راحتی می توان دست های آلوده صهیونیسم جهانی را مشاهده کرد.

امید است، کشورهای اسلامی در مقابل این موج ایستادگی نموده و عکس العمل به موقع و لازمی از خود نشان دهند و بتوانند چهره واقعی اسلام ناب را به تمامی بشریت و دلهای تشنه حقیقت جو آشنا نمایند.

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا